اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

نمایندگان مجلس برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند

امام جمعه سمیرم گفت: بیکاری و تورم از مهم‌ترین مشکلات جامعه امروز است که نمایندگان مجلس باید در جهت رفع آن‌ها گام بردارند.

نمایندگان مجلس برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم ضمن تاکید نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: کسانی که در زندگی به قرآن و اهل‌بیت تمسک بجویند هیچ‌وقت گمراه نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه وهابیت در پی نابودی اسلام است، افزود: وهابی‌ها که دست‌نشانده استکبار هستند با بهره‌مندی از پول نفت درصدد تفرقه بین مسلمانان و نابودی شیعه هستند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به‌روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین تصریح کرد: ایران تنها ملتی است که همواره در کنار فلسطین ایستاده است و از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

این مسئول همچنین به سالروز شهادت فقید مجاهد و عالم پرهیزکار، آیت‌الله سید حسن مدرس اشاره کرد و گفت: مجلس باید مدرسی باشد و در جهت دفاع از ارزش‌های انقلاب گام بردارد.

موسوی با سفارش نمایندگان به خدمت رسانی به ملت ادامه داد: تورم و گرانی و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات امروز ملت است که نمایندگان باید در راستای حل آن‌ها گام بردارند.

وی با اشاره به بیکاری بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده این شهرستان خاطرنشان کرد: در سایه حکومت اسلامی باید از ابتدا همه برنامه‌ها مشخص شود تا جوانان بیکار نمانند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به کسب موفقیت بزرگ ایران در مذاکرات اخیر، گفت: این موفقیت نسبی نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم و هدایت‌های حکیمانه رهبری انقلاب است و به یاری خدا مردم ایران به پیروزی نهایی برسند.

این مسئول همچنین به سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی اشاره کرد و ادامه داد: میرزا کوچک خان جنگلی یکی از پرچ مداران مبارزه با استکبار بود که درس شجاعت، غیرت و بیداری را به جامعه آموخت.

خطیب جمعه سمیرم با تاکید بر بسیجی عمل کردن مسئولان متذکر شد: برای سعادت دنیوی و اخروی باید بسیجی باشیم و بسیجی کار کنیم و مسئولان باید از سخت‌گیری‌های بی‌مورد به ارباب‌رجوع پرهیز کنند و برای تسهیل امور آنان بسیجی وار اقدام کنند.

وی در پایان اذعان داشت: برای اجرا و تکمیل مصلای سمیرم نیز به همت بسیجی مردم و مسئولان نیاز است.

انتهای پیام/2301/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول