اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد

طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار علنی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار علنی مجلس است که هفته آینده مطرح می‌شود.

طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ نشست مشترک نمایندگان و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مسئولین استانی بعد از ظهر امروز بعد از بازدید از نیروگاه خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: اقدامات ارزشمند و بسیار خوبی را در این مجموعه شاهد بودیم.

علی مروی با اشاره به اینکه مجلس در بودجه 92 کمک‌های خوبی برای صنعت برق و آب درنظر گرفته است، افزود: در حال حاضر طرح حمایت از صنعت برق در دستور کار علنی مجلس است که هفته آینده مطرح می‌شود.

وی افزود: در جلسه هفته آینده مجلس با دفاع نمایندگان استان در کمیسیون انرژی، امیدواریم چالش‌های پیش‌روی برق رفع گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ارتباط خوبی بین وزیر و مسئولین با کمیسیون انرژی برقرار است و تاکنون نیز کمیسیون آنچه در توان داشته انجام داده است و بعد از این نیز با جدیت حمایت خواهیم کرد که امیدواریم نتایج خوبی را به دست آوریم.

به گزارش فارس، سید هاشم بنی‌هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس در ادامه این نشست اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که ما برای پیشرفت در کشور داریم، متنوع است.

وی با اشاره به نیروگاه خورشیدی مشهد گفت: در حال حاضر این ظرفیت‌ها را در مشهد شاهدیم.

بنی‌هاشمی در ادامه از حمایت خود و اعضای کمیسیون انرژی در این رابطه خبر داد و گفت: این عرصه و زمینه (ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی) باید گسترش پیدا کند.

وی افزود: علم و دانش مربوط به منطقه و جهان نیست و ما باید در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول