اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نارضایتی مردم خورموج از عملکرد ضعیف عابربانک‌ها

در 24 ساعت گذشته عدم شارژ عابر بانک‌ها و بی‌توجهی مدیران بانک‌ها در شهر خورموج نسبت به مردم موجب نارضایتی این شهروندان شده است.

نارضایتی مردم خورموج از عملکرد ضعیف عابربانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، هر چند در دو هفته اخیر فرماندار شهرستان دشتی از عملکرد ضعیف بانک‌ها نسبت به عدم شارژ عابر بانک‌ها انتقاد کرد اما تاکنون این مشکل حل نشده است.

در بعضی از بانک‌ها با صفوف طولانی مردم در جلو عابر بانک‌ها روبرو هستیم اما متاسفانه به جز دو بانک تجارت و کشاورزی مابقی بانک‌ها هیچ توجهی به این مشکل اساسی مردم ندارند.

سرعت کم اینترنت نیز بر این مشکل افزوده است از دو روز گذشته تاکنون مشکلاتی در سرویس دهی به مشترکان اینترنتی به وجود آمد که تا شامگاه چهارشنبه تا حدود این مشکل می‌توان گفت بر طرف شده است.

اما مشکل اساسی مردم امروز در صفوف عابر بانک‎هاست که در بعضی از ساعات چهارشنبه تا پنجشنبه شب در شهر خورموج شاهد هستیم.

بسی جای تامل دارد که با وجود انتقاد نماینده عالی دولت از بانک‌ها در دو هفته اخیر چرا مدیران استانی بانک‌ها نسبت به رفع این مشکل بی تفاوت هستند و تاکنون هیچ اقدام جدی در رفع این مشکل انجام نداده‌اند.

هر چند میز امداد بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز راه اندازی شده است اما شهر خورموج در خم یک کوچه است که از بانک مرکزی و  مدیران بانک استان بوشهر انتظار می‎رود هرچه سریعتر نسبت به این مشکل اقدام کنند.

یک شهروند خورموجی که نخواست خود را معرفی کند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:  چند مدت است این مشکل ادامه دارد وقتی نزد رئیس بانک می‌رویم می‎گویند اسکناس می گذاریم ولی جوابگو نیست.

زهره شهروند خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهر خورموج گفت: یک برداشت که انجام می‌شود نوبت نفر بعدی که شد رد می‌کند و پولی پرداخت نمی‌شود.

وی افزود: البته ما نیز باید رعایت کنیم و دریافت پول از عابر بانک‌ها را نسبت به کارهای ضروری استفاده کنیم.

اسماعیلی دیگر شهروند خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس یادآور شد: یک روز بانک ملی میدان حضرت امام که دانشگاه‌ها نیز در همین مسیر قرارگرفته چندین شبانه روز فعال هستند اما شعبه‌هایی هستند که مسئولان آنها حاضر به پاسخگویی به مردم نیستند و از شما خبرنگاران انتظار داریم صدای ما را به گوش فرماندار و مسئولان استانی و کشوری برسانید.

انتهای پیام/66001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول