اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آیین وزن کشی 4 وزن در قم

149 فرنگی کار در روز دوم کشتی جوانان کشور به روی تشک می‌روند

دومین روز مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور با تلاش 149 مدعی کسب مدال جمعه هشتم آذر ماه در قم برگزار می‌شود.

149 فرنگی کار در روز دوم کشتی جوانان کشور به روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح پنجشنبه هفتم آذر ماه در قم آغاز شده و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این مسابقات در اوزان مختلف برای کسب مدال در هشت وزن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در حالی که کشتی‌گیرانی از استان‌های مختلف کشور در این پیکارها شرکت کرده‌اند، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مدت دو روز از پشتوانه‌های کشتی کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک میزبانی می‌کند و برترین‌های این پیکارها تا جمعه شب مشخص خواهند شد.

این مسابقات در اوزان مختلف با دو کیلو ارفاق وزن انجام خواهد شد؛ رقابت مدعیان با شرایط جدول فیلا به انجام می‌رسد و بازنده‌ها از 32 نفر شانس مجدد خواهند داشت ضمن اینکه ضوابط داوری حاکم بر مسابقات عمومی کشتی فرنگی جوانان مطابق آخرین ضوابط اعلامی فدراسیون جهانی کشتی است.

بعد از آغاز جدال کشتی‌گیران در اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم این دوره از پیکارها که مجموعا 217 نفر بودند، پنجشنبه شب هفتم آذر ماه وزن کشی چهار وزن دوم این مسابقات نیز در خانه کشتی شهر مقدس قم به انجام رسید و فرنگی‌کاران حریفان خود را شناختند.

مسابقات کشتی‌گیران حاضر در چهار وزن دوم رقابت‌های نخستین دوره کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی از صبح جمعه هشتم آذر ماه بر روی سه تشک سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام خواهد شد که در مجموع 149 فرنگی‌کار در اوزان 74، 84 ، 96 و 120 کیلوگرم بر روی باسکول رفتند.

بر این اساس در وزن 74 کیلوگرم 56 کشتی‌گیر، در وزن 84 کیلوگرم 37 فرنگی‌کار، در وزن 96 کیلوگرم 31 مدعی و در وزن 120 کیلوگرم نیز 25 فرنگی‌کار حضور دارند و رقابت‌های خود برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌دهند.

بعد از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم، تا جمعه شب نیز تکلیف برترین‌های اوزان 74، 84 ، 96 و 120 کیلوگرم مشخص می‌شود در حالی که در پایان این پیکارها به نفرات نخست تا سوم، مدال اهدا خواهد شد ضمن اینکه چهار نفر کشتی‌گیر برتر هر وزن مجاز به شرکت در مسابقات انتخابی مرحله نخست تیم ملی جوانان فرنگی خواهند بود و نفرات نخست هر وزن مجوز حضور در جام بین‌المللی شاهد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول