اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم:

جوانان شایسته و توانمندی در کشتی قم فعالیت می‌کنند

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت کشتی‌گیران آزادکار جوان و آینده‌دار استان قم در پیکارهای انتخابی این رشته خبر داد.

جوانان شایسته و توانمندی در کشتی قم فعالیت می‌کنند

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: به واقع باید دست تک تک مربیان توانمند، با دانش و دلسوز کشتی قم را به گرمی فشرد که با جان و دل و با انگیزه بسیار بالا برای رشد و پیشرفت کشتی قم همت به خرج می‌دهند.

وی ادامه داد: کشتی ورزش پهلوان‌پرور و اصیل ما ایرانیان است و قطعاً عشق و علاقه بسیار زیادی می‌طلبد که با تمام سختی‌هایی که برای تربیت و پرورش یک قهرمان باید تحمل کرد، یک مربی با تمام توان موانع را کنار می‌زند و به پرورش نسل با استعداد این رشته می‌پردازد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: قم معدن استعدادهای ناب و توانمند کشتی است که خوشبختانه با تلاش و اهتمام بسیار خوب و ارزشمند مربیان و همچنین حمایت خوبی که هیئت کشتی داشته در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در کشتی کشور به دست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: کشتی در سال‌های اخیر همواره ورزش اول قم در کسب مدال از میادین داخلی و برون مرزی بوده و چهره‌های توانمند این رشته توانسته‌اند نام قم و همچنین کشور را در میادین مهمی نظیر مسابقات بین‌المللی، جهانی، آسیایی و جام جهانی کشتی بلند آوازه کنند.

وزیری در ادامه به برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی هیئت کشتی قم به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان کشور با شور و هیجان بسیار خوب و قابل توجهی از سوی کشتی‌گیران شرکت‌کننده برگزار شد.

وی عنوان کرد: ما مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان کشور را در پیش داریم و برای هیئت مهم است که تیمی قوی و آماده راهی این پیکارها شود به همین منظور رقابت‌های کشتی آزاد جوانان استان انتخابی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برنامه‌ریزی و به انجام رسید.

نایب رئیس هیت کشتی استان قم گفت: مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان قم با حضور کشتی‌گیران باشگاه‌های مختلف در سالن کشتی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و افراد برتر هر وزن به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی در پایان اظهار داشت: البته در پایان این مسابقات نفراتی که توانسته‌اند عنوان نخست اوزان مختلف را کسب کنند به اردوی آمادگی تیم کشتی آزاد رده سنی جوانان قم دعوت می‌شوند تا زیر نظر مربیان خود آماده رویارویی با رقبای سایر استان‌ها شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول