اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی بزرگسالان

پیشکسوت کشتی قم عضو کمیته فنی مسابقات کشتی قهرمانی کشور شد

پیشکسوت و مربی کشتی استان قم به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور معرفی شد.

پیشکسوت کشتی قم عضو کمیته فنی مسابقات کشتی قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سوی فدراسیون کشتی برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور با شرکت چهره‌های سرشناس این رده از استان‌های مختلف به مدت دو روز به میزبانی هیئت کشتی استان ایلام برنامه‌ریزی شد.

بر این اساس شهر ایلام در حالی میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور را بر عهده گرفت که طبق تقویم فدراسیون کشتی پیش از این قرار بود زودتر برگزار شود، ولی ایلامی‌ها‌ شرایط برگزاری را نداشتند تا اینکه با تغییر در زمان برگزاری، شرایط ایلامی‌ها بهتر شد و مسابقات به انجام رسید.

هیئت کشتی استان ایلام نیز به منظور تهیه و تدارک شرایط بهتر میزبانی، میزبانی این رقابت‌ها را با شرکت نزدیک به 200 فرنگی‌کار بر عهده گرفت و بدین ترتیب رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی بزرگسالان قهرمانی کشور با حضور 198 کشتی‌گیر برگزار شد.

این دومین دوره رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی قهرمانی کشور بود که در رده‌ سنی بزرگسالان با شرکت کشتی‌گیران 27 استان در شهرستان ایلام برگزار شد و در بین اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها نفراتی از تهران، قم، خوزستان و ایلام حضور داشتند.

در بین اعضای کمیته فنی این دوره از پیکارها نام موسی طباطبایی پیشکسوت و مربی خوشنام کشتی استان قم نیز به چشم می‌خورد در حالی که دیگر نفرات این کمیته رحیم علی‌آبادی از تهران، مهرزاد اسفندیاری‌فر از خوزستان و علیرضا غریبی همراه با بهروز حیدرزاده از ایلام بودند.

علاوه بر موسی طباطبایی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی این دوره از پیکارها، تیمی متشکل از 13 کشتی‌گیر نیز به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یافت و با حریفان به رقابت پرداخت.

در حالی که این مسابقات در هفت وزن 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به انجام رسید، فرنگی‌کاران قمی به غیر از وزن 84 کیلوگرم که نماینده‌ای از قم اعزام نشده بود، در سایر اوزان به مصاف حریفان خود رفتند و البته تنها به یک مدال دست یافتند.

تنها مدال‌آور تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به این رقابت‌ها علی اکبر حیدری بود که در وزن 96 کیلوگرم با وجود اینکه کشتی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و استحقاق کسب مدال‌های طلا و نقره را نیز داشت، سرانجام توانست با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان بدهد و بدین ترتیب تنها مدال‌آور تیم قم لقب بگیرد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول