اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌وگو با فارس:

اعضای کمیته فنی کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم معرفی شدند

دبیر هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن اعضای کمیته فنی پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم خبر داد.

اعضای کمیته فنی کشتی فرنگی قهرمانی کشور در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد رضایی چهارشنبه شب در حاشیه اجرای برنامه‌های هماهنگی برگزاری کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، تصریح کرد: در فاصله اندک تا آغاز این رقابت‌ها شرایط خوبی برقرار است و ان‌شاءالله مسابقات بسیار خوبی را میزبانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حالی که تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شده‌اند و نیز کشتی‌گیران قمی هم در پیکارهای انتخابی و هم از سوی کادر فنی تیم قم مشخص شده‌اند، آمادگی میزبانی مطلوبی از این رقابت‌ها را داریم.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نیز از هر نظر برای میزبانی شایسته از نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور آماده شده است و از صبح پنجشنبه هفتم آذر ماه کاملا آماده میزبانی هستیم.

وی ابراز داشت: تیم‌های استان‌های مختلف با ترکیب کامل کشتی‌گیران خود تا عصر چهارشنبه وارد شهر مقدس قم شده‌اند و آیین وزن‌کشی چهار وزن نخست نیز در سالن مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر قم به انجام رسید.

رضایی اضافه کرد: این در حالی است که از سوی فدراسیون کشتی کشورمان، اعضای کمیته فنی مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که از فردا با شرکت کشتی‌گیران آینده‌دار و مدعی در هشت وزن در قم برگزار می‌شود، مشخص شدند.

وی یاد آور شد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی حمیدرضا اسماعیل‌نژاد و ‌هاشم میرزاده از مازندران، خسرو باقرزاده از تهران، مسعود‌ هاشم‌زاده از آذربایجان شرقی، بهمن طیبی از مازندران و روح‌اله میکائیلی از قم به عنوان اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها معرفی شده‌اند و عملکرد فرنگی‌کاران جوان و آینده‌دار کشتی کشورمان را زیر نظر خواهند گرفت.

دبیر هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: بعد از تجربیات موفقی که در برگزاری چندین دوره متوالی رقابت‌های معتبری همچون بین‌المللی جام یادگار امام داشته‌ایم و همچنین برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم ، اکنون قطعا تجربیات گران‌بهایی داریم که برای برگزاری مطلوب این پیکارها در سالن شهید حیدریان قم استفاده خواهیم کرد.

وی از عموم علاقمندان به کشتی برای تماشای این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: حضور مردم ورزش‌دوست و علاقمند به کشتی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای فرنگی‌کارانی که در آینده سازنده ترکیب اصلی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشتی فرنگی کشورمان خواهند بود، موجب افزایش روحیه می‌شود.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول