اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت در 8 وزن

برترین‌های کشتی آزاد انتخابی جوانان قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان استان قم برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور معرفی شدند.

برترین‌های کشتی آزاد انتخابی جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کشتی آزاد انتخابی رده سنی جوانان استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور در هفت وزن به انجام رسید و عصر امروز با معرفی افراد برتر اوزان مختلف پایان یافت.

کشتی‌گیران آزادکار شرکت‌کننده در پیکارهای انتخابی استان قم در رده سنی جوانان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌‌نژاد مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان قهرمانی کشور در راه شناخت برترین‌های کشتی قم، در وزن 50 کیلوگرم مسعود اکبری کشتی‌گیر شرکت‌کننده از باشگاه تختی برابر حریفان خود به برتری رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

در وزن 55 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، جدال مدعیان برای تعیین نفر قهرمان در حالی برگزار شد که مهدی عزیزی از باشگاه بیطرفان با برتری برابر حریفان خود موفق به کسب عنوان نخست و سکوی برتر شد تا بدین ترتیب پیکارهای این وزن نفرات برتر خود را بشناسد.

در وزن 60 کیلوگرم جدال نهایی برای کسب مقام قهرمانی جذاب و تماشایی برگزار شد و با برتری علیرضا غنی دیگر آزادکار عضو باشگاه بیطرفان از کشتی‌گیران خوب و توانمند قمی به پایان رسید و وی قهرمان این وزن پیکارهای انتخابی کشتی آزاد جوانان قم شد.

در وزن 66 کیلوگرم در مسابقه نهایی مدعیان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برنده این رقابت محمدرضا رضایی از باشگاه کشتی تختی بود که حریفانش را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و موفق به کسب جایگاه نخست و مقام قهرمانی شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدرضا احمدی از باشگاه تختی چهره شاخص مسابقات بود که در جدال با دیگر رقیبان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای انتخابی قم، کشتی‌های خود را با پیروزی به پایان رساند و در جایگاه نخست این وزن از رقابت‌ها جای گرفت.

در وزن 84 کیلوگرم حسین زند از باشگاه بیطرفان بعد از اینکه مراحل مختلف را با پیروزی و موفقیت به پایان رساند، در مسابقه نهایی نیز برای کسب مقام قهرمانی موفقیت‌آمیز عمل کرد و توانست عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را از آن خود کند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز مهدی حاج عینی از باشگاه بیطرفان با عبور از سد دیگر رقبا در جایگاه نخست قرار گرفت و موفق به کسب مقام قهرمانی شد و در وزن 120 کیلوگرم مرتضی خان‌چرلی از باشگاه تختی مقام اول را کسب کرد تا بدین ترتیب مسابقات انتخابی کشتی آزاد رده سنی جوانان استان قم با معرفی افراد برتر اوزان هشت‌گانه به پایان برسد.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول