اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشنبه چهارم آذر ماه

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی نونهالان استان قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت کشتی استان قم از برگزاری پیکارهای کشتی آزاد انتخابی رده سنی نونهالان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد.

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی نونهالان استان قم برگزار می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان بعد از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور قرار است رقابت‌های رشته آزاد این رده سنی نیز به انجام برسد.

وی ادامه داد: با توجه به استعدادها و کشتی‌گیران توانمندی که در رده‌های سنی مختلف کشتی قم داریم همواره برای اعزام بهترین تیم به پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور سعی می‌کنیم مسابقات انتخابی را ملاک گزینش شایسته‌ها قرار دهیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: برگزاری مسابقات انتخابی موجب می‌شود تا کشتی‌گیران شرکت‌کننده از باشگاه‌های مختلف با انگیزه حضور در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به پیکارهای قهرمانی کشور تمام توان و انگیزه خود را به کار بگیرند و بدین ترتیب شاخص‌ترین‌ها شناسایی شوند.

وی ابراز داشت: قم در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در مسیر پیشرفت در کشتی آزاد و فرنگی داشته و تمام تلاش و هدف ما این است که این مسیر همچنان با موفقیت و حرکت رو به جلو ادامه یابد، بنابراین برای ما مهم است که تمام تیم‌های ما در مسابقات قهرمانی کشور پرفروغ ظاهر شوند.

حلوایی بیان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور نمی‌گذرد، ما نمونه همین انتخابی را برای شناخت نفرات اعزامی به رقابت‌های نونهالان کشور نیز برگزار کردیم و تیم خوبی به مصاف حریفان فرستادیم.

وی در ادامه از مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی رده سنی نونهالان استان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به زمان برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور، ما پیکارهای انتخابی قم را امروز با حضور کشتی‌گیران اوزان مختلف برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم یاد آور شد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط کمیته مسابقات هیئت کشتی قم، آیین وزن‌کشی آزادکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها روز یکشنبه سوم آذر ماه برگزار شد و کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات نیز از امروز در سالن کشتی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران مایل به حضور در این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1381 می‌توانند برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند، ضمن اینکه افراد برتر این دوره از مسابقات به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول