اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ارشاد کرمانشاه:

همایش تجلیل از ناشران فعال برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش تجلیل از ناشران و پدیدآورندگان فعال در حوزه نشر در هفته کتاب خبر داد.

همایش تجلیل از ناشران فعال برگزار می‌شود

صدرالله بابلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: فرهنگ مطالعه کتاب باید برای مردم به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و در این راستا همه علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باید خود را مسئول بدانند.

بابلی ادامه داد: شنبه این هفته روز کتاب، تکریم از پدیدآورندگان و خادمان نشر و یکشنبه کتاب، قرآن، ولایت‌مداری و فرهنگ عاشورایی نام‌گذاری شده است.

به گفته وی، دوشنبه 27  آبان ماه با عنوان کتاب، اساس تعلیم و تربیت و تولید اندیشه و روز سه‌شنبه 28 آبان ماه به‌عنوان کتاب، تولید علم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نام‌گذاری شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از نام‌گذاری چهارشنبه و پنج‌شنبه 29 و 30 آبان ماه با عنوان رسانه‌ها بستر معرفی و تبلیغ کتاب و ترویج کتاب‌خوانی و کتاب عامل بالندگی کودک و تحکیم خانواده خبر داد.

این مسئول گفت: روز جمعه یکم آذر ماه با عنوان کتاب، حماسه فرهنگی و عزت و تدبیر نام‌گذاری شده و روز شنبه دوم آذر ماه با عنوان کتاب خوب، بهترین هدیه برای ترویج کتاب‌خوانی نام گرفته است.

بابلی هفته کتاب را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه عنوان کرد و افزود: در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه ویژه برنامه تجلیل از فعالان حوزه کتاب برگزار می‌شود  و کتاب‌خانه‌ها در این ایام عضویت رایگان می‌پذیرند.

بابلی برگزاری نمایشگاه کتاب، جلسات نقد و بررسی کتاب، خرید کتب از نویسندگان، اهدای کتاب به کانون‌های مساجد،  تقدیر از اعضای  فعال کانون‌ها در عرصه کتاب و رونمایی از چند عنوان کتاب مولفان استان کرمانشاه را از جمله برنامه‌هایی دانست که در هفته کتاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به برگزاری همایش تجلیل از ناشران و پدیدآورندگان فعال در حوزه نشر اشاره و گفت: در این همایش از ناشران برتر و فعال‌ترین چاپ‌خانه‌های استان در حوزه چاپ کتاب و نویسندگان استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول