اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در خیمه‌گاه امام حسین(ع) جم

همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در محل خیمه‌گاه امام حسین(ع) در جم برگزار شد.

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در خیمه‌گاه امام حسین(ع) جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و مردم شهرستان جم همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در محل خیمه‌گاه امام حسین(ع) در شهرستان جم برگزار شد.

فرمانده حوزه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) شهر جم در این همایش با تقدیر از حضور مردم و مسئولان در همایش امر به معروف و نهی از منکر در مرکز شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و برگزاری این همایش گامی در این راستاست.

علی ربیعی افزود: امام حسین(ع) در واقع به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و باید نسبت به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) اهتمام ورزیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در زندگی روزمره انسان‌ها گفت: این همایش با حضور مسئولین، بسیجیان و اقشار مختلف در خیمه‌گاه هیئت امام حسین (ع) شهر جم برگزار شده و تلاش داریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، هیئت امام حسین(ع) و حوزه علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در برگزاری این همایش نقش ویژه‌ای داشته‌اند.

ربیعی ابراز داشت: امروز دشمنان با تمام توان و انرژی به دنبال زیر سئوال بردن فرهنگ اسلامی و کمرنگ کردن معنویت هستند که باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

در این همایش علاوه بر پخش کلیپ، سخنرانی و مداحی در رثای سالارشهیدان حسین‌بن‌علی (ع) از سوی پایگاه مقاومت امام حسین شهر (ع) جم از پریشان رئیس شورای شهر جم، علمداری شهردار جم، محبی‌زاده رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی جم، خطیب رئیس مجمع امور صنفی جم به دلیل همکاری در برگزاری یادواره شهداء شهر جم تقدیر شد.

انتهای پیام/2451/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول