اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان ـ 43

حسینی: رشد و سلامت فرهنگی جامعه در گرو امر به معروف است

مسئول ستاد هفته بسیج سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه امر به معروف گل سرسبد حرکت‎های اجتماعی است، گفت: رشد و سلامت فرهنگی جامعه در گرو امر به معروف و نهی از منکر هویدا می‎شود.

حسینی: رشد و سلامت فرهنگی جامعه در گرو امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمهدی حسینی عصر امروز در حاشیه همایش پیشتازان رجعت به حجاب برتر در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: امر به معروف پیام خداوند است که مومنان برگزیده، آن را به افراد خطاکار تذکر می‎دهند تا با نهی از منکر شعله‎های سیاه گناه از پیکره جامعه زدوده شود.

وی با بیان اینکه بسیج در ترویج معروفات رسالت سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: امام راحل با تشکیل بسیج مستضعفین همه جامعه را در زیر چتر این حقله درآورد تا نسبت به ترویج معروفات حساسیت به خرج دهند.

رفع معضل بدحجابی دغدغه بسیاری از مسئولان فرهنگی شده است

مسئول ستاد هفته بسیج سپاه نینوا گلستان افزود: یکی از برنامه‎های مهم بسیج نشر دیدگاه‎های امام راحل، اسلام و قرآن است و آنچه امروز دغدغه بسیاری از مسئولان فرهنگی شده رفع معضل بدحجابی است چراکه این ناهنجاری مغایرت با جامعه اسلامی دارد.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت حجاب از سوی بانوان ایرانی خاطرنشان کرد: زنان مسلمان بسیاری از نقاط دنیا چشم به حجاب بانوان ایرانی دوخته‎اند و می‎خواهند از بانوان ایرانی الگو بگیرند لذا وقتی که در برخی کشورهای غیرمسلمان حجاب اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار می‎گیرد نشان‎دهنده گرایش زنان به حجاب است.

وی با بیان اینکه بسیج در سطح اقشار مختلف دارای برنامه است، خاطرنشان کرد: گستره و دامنه بسیج اقشار مختلفی را در بر می‎گیرد که در هر قشر متناسب با نیازهای جامعه آموزش‎هایی انجام می‎شود.

تفکر بسیجی باید در جامعه حاکم شود

مسئول ستاد هفته بسیج سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه حلقه‎های صالحین در ایجاد تمدن‎سازی اسلامی مهم است، ابراز داشت: حلقه‎های صالحین برای اینکه جامعه را با معروفات آشنا کنند، فعالیت خود را آغاز کرده‎اند.

حسینی از حجاب به عنوان یک ارزش اجتماعی و از بدحجابی به عنوان یک ناهنجاری یاد کرد و افزود: اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود در ترویج ارزش‎ها و اعتقادات دینی موثر خواهد بود و جامعه در برابر بسیاری از آسیب‎ها واکسینه می‎شود.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول