اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

پلیس در اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» منتظر سازمان‌های دیگر نمی‌ماند

فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس در اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» منتظر سازمان‌های دیگر نمی‌ماند.

پلیس در اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» منتظر سازمان‌های دیگر نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس عزیزان ما در بسیج بدون هیچ نام و نشانی پیش‌قراولانی بودند که با فدا کردن جان خود مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی، تفکر بسیجی و روحیه جهادی را ضروری‌ترین نیاز جامعه دانست و اضافه کرد: رسیدن به اهداف عالیه مستلزم داشتن روحیه و تفکرات بسیجی است و باید هفته بسیج را گرامی داریم، چراکه تفکر بسیجی ما را در رسیدن به اهداف عالیه کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه بسیج غیروابسته به حزب، گروه و جناح خاص است تصریح کرد: حزب بسیج حزب‌الله بوده و به همین دلیل که در قرآن نیز آمده حزب خدا پیروز و رستگار است.

این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی نیز با داشتن روحیه بسیجی بدون داشتن وابستگی به جناح و حزب خاصی مشغول خدمت به مردم هستند.

سجادیان اضافه کرد: در سایر کشورها نیز نیروهای مردمی با عناوین دیگری وجود دارد اما تفاوت آنها با بسیج ما در این است که در سایر کشورها نیروهای مردمی که برای کاری استفاده می‌شوند کارمزد خود را نیز دریافت می‌کنند اما در کشور ما بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی کار را برای رضای خدا انجام می‌دهند.

وی، کارکنان انتظامی فارس را به تقویت روحیه و تفکر بسیجی سفارش کرد و افزود: کار را برای رضای خدا باید انجام داد و تواضع و خشوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم غافل شدن از یاد خدا، زمینه را برای نفوذ شیطان در دل انسان فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: کارکنان انتظامی استان فارس برای خدمتگزاری به مردم با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند تا قوت قلب، احساس امنیت، آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان آورند.

سجادیان با تأکید بر لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه حجاب و عفاف، یادآور شد: برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر منتظر هیچ نهاد و سازمانی نمی‌نشینیم و رسالت و وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

وی، تلاش کارکنان انتظامی فارس در برقراری نظم و امنیت عزاداران ابا عبدالحسین(ع) در دهه اول محرم را ستود و بیان داشت: با وجود داشتن بهترین دسته عزاداری به نام «حامیان ولایت» امنیت مطلوبی را برای عزاداران فراهم کردند که این امر رضایت مردم و مسئولان را در برداشت.

در این مراسم، لوح تقدیر فرمانده ناجا از فرمانده انتظامی فارس به دلیل ایجاد امنیت در شرق این استان و پاک کردن آن منطقه از لوث اشرار مسلح قرائت شد که سردار سجادیان نیز در سخنانی این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و رشادت‌های تمام کارکنان انتظامی فارس دانست.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول