اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان تأکید کرد

ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

امام جمعه منوجان بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد.

ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی امشب در همایش امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان، اظهار داشت: حرکت و نهضت امام حسین (ع) بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در میان همه انگیزه‌های خود به صراحت فرمودند، «من برای احیای دین و امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم» که ما باید این موضوع مهم را در جامعه مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه منوجان بیان داشت: جامعه ما جامعه‌ای عاشورایی و خدایی است و امام حسین (ع) به عنوان الگوی کفرستیزی و ظلم‌ستیزی است و همه بسیجیان به این امام اقتدا می‌کنند.

رضوانی با بیان اینکه ما همه پیرو عاشورای امام حسین (ع) هستیم و فریاد استکبارستیزی در مقابل استکبار سر می‌دهیم، تصریح کرد: یک مسلمان باید در مقابل بدی‌ها و ناهنجاری‌ها در نخستین گام خود و خانواده‌اش را اصلاح کند تا بتواند، جامعه را اصلاح کند.

وی اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کنار گذاشته شود، بلاهای زیادی بر جامعه نازل می‌شود، نعمت خدا رخت بر می‌بندد و شرارت و ناامنی و بدی‌ها به سوی جامعه هجوم می‌آورند.

رضوانی در پایان عنوان کرد: بسیجیان حلقه‌ و پایگاه‌های ارزشمندی هستند، بسیج و بسیجی بودن فقط مربوط به زمان جنگ نیست، بلکه بسیجی آن است، هر جایی که جامعه به وی نیاز داشته باشد، حضور پیدا کند.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول