اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

مذاکرات هسته‌ای در چارچوب‌های تعیین شده رهبری جلو می‌رود

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای در چارچوب‌ها و خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، پیش خواهد رفت.

مذاکرات هسته‌ای در چارچوب‌های تعیین شده رهبری جلو می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح ظهر امروز در یادواره 43 شهید فرهنگی تویسرکان با بیان اینکه یادواره شهدا برای احیای حماسه‌سازی و ایثار شهدا از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌هایی که بیانگر یاد و خاطر و ایثار و شهادت است، برای جامعه به ویژه آموزش و پرورش درس‌آموز است.

وی با اشاره اینکه تویسرکان در همه ابعاد دارای ظرفیت‌های بالایی است، افزود: تعداد  فرهنگیان فعال و توانمند در عرصه تعلیم و تربیت نمونه بارزی از این ویژگی در شهرستان است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس به قدمت چندین هزار ساله تویسرکان اشاره کرد و گفت: یکی از توانمندی‌های تویسرکان وجود بارگاه حضرت حبقوق نبی(ع) است که نشانه مدنیت و فرهنگ با اصالت این شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رایزنی و اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت آموزش و پرورش تویسرکان با وزیر وقت اشاره کرد و ادامه داد: با وجود به زحمات صورت گرفته در سال‌های قبل، متأسفانه این شهرستان با وجود همه ظرفیت‌ها و توانمندی، تا رسیدن به شاخص‌هایی در شأن و جایگاهش، فاصله زیادی دارد.

مفتح ضمن تقدیر از زحمات انجام شده در سال‌های قبل، تأکید کرد: انتظار داریم به شهرستان تویسرکان توجه ویژه‌ شود تا به به حد شاخص‌های مورد نظر برسد.

وی با اشاره به بازدید معاون نوسازی و بازسازی وزیر آموزش و پرورش از فضاهای آموزشی تویسرکان، گفت: در این زمینه برای تأمین اعتبار مقاوم‌سازی و تجهیزات گرمایشی مدارس از وی قول مساعد گرفتیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تأکید بر اینکه مقاوم‌سازی مدارس در برابر حوادث طبیعی و برطرف شدن مسائلی از این قبیل در تویسرکان نیازمند توجه ویژه است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها باید فراهم باشد تا جامعه هدف آموزش و پرورش رشد و پیشرفت داشته باشد.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره این که جنگ هنوز تمام نشده است، یادآور شد: هنوز هم جنگ هست، همین مذاکرات هسته‌ای، صحنه‌ای دیگر از جنگ بود.

مفتح گفت: مذاکرات ما در 1+5  در چارچوب‌ها و خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه ما حرکت خود را متناسب با دولت تنظیم خواهیم کرد، افزود: رسالت ما این است که وضعیت را در همه حوزه‌ها به مسئولان امر بشناسانیم تا متناسب با امکانات دولت، محرومیت را برطرف کنیم.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول