اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 7 ورزشکار

ترکیب قم در کشتی با کمربند قهرمانی کشور مشخص شد

ترکیب تیم کشتی با کمربند هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی با کمربند مردان کشور مشخص شد.

ترکیب قم در کشتی با کمربند قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رشته کشتی با کمربند یکی از ورزش‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی محسوب می‌شود و با برنامه‌ریزی این فدراسیون قرار است روزهای پایانی هفته جاری رقابت‌های قهرمانی آن به انجام برسد.

بر همین اساس از سوی سبک کشتی با کمربند فدراسیون ورزش‌های رزمی هیئت سمنان به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی کشتی با کمربند معرف شده و مسابقات قهرمانی کشور در این رشته با شرکت تیم‌های کشتی استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

در حالی که این پیکارها از روز جمعه هشتم آذر ماه در خانه کشتی فرهنگیان شهر سمنان آغاز می‌شود، تیم کشتی با کمربند هیئت قم نیز با هدایت محمدعلی کریمی از داوران بین‌المللی و مطرح این رشته و با ترکیبی از بهترین‌های قم به مصاف حریفان می‌رود.

این در شرایطی است که با برنامه‌ریزی سبک کشتی با کمربند هیئت ورزشهای رزمی استان قم این تیم با ترکیب ورزشکاران اوزان منهای 56، 66، 73، 81، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم در تلاش برای قرار گرفتن روی سکو برابر رقبا صف‌آرایی خواهد کرد.

بر این اساس سجاد شریفی در وزن منهای 56 کیلوگرم، هیرمند جعفری در وزن منهای 66 کیلوگرم، احسان ابراهیمی در وزن منهای 73 کیلوگرم، آرمان عطایی در وزن منهای 81 کیلوگرم، ابراهیم صادقی در وزن منهای 100 کیلوگرم و مرتضی آزادی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در ترکیب تیم قم حضور دارند.

رئیس سبک کشتی با کمربند استان قم در آستانه رقابت‌های کشتی با کمربند قهرمانی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سابقه این رشته ورزشی در کشورمان، ابراز داشت: سبک کشتی با کمربند در ایران زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کند و ایران یکی از قطب‌های جهان و آسیا در این رشته محسوب می‌شود.

محمدعلی کریمی ادامه داد: در فستیوال سال‌های 90 و 91 تیم کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان در استایل‌های کلاسیک و آزاد توانست قهرمان آسیا شود.

این سبک از سال 1390 در استان قم زیر نظر استاد محمدعلی کریمی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست در اولین حضورش سال گذشته در بین 14 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی کشور رتبه پنجم را به دست بیاورد ضمن اینکه محمدعلی کریمی مسئول سبک کشتی با کمربند استان قم نیز توانست در مسابقات قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان و آسیا سال 2012 در جزیره کیش عنوان بهترین داور آسیا را از آن خود کند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول