اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام مطرح کرد

روند روبه‌ رشد وضعیت آموزشی در چرام

فرماندار چرام با تاکید بر روند روبه‌ رشد وضعیت آموزشی در چرام گفت: در سال گذشته از این شهر بیش از 13 نفر در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شده‌اند.

روند روبه‌ رشد وضعیت آموزشی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز کارشناس مسئول شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس شورای آموزش و پرورش چرام دیدار کرد.

در این دیدار علی‌رضا نیکروز زیر بنای توسعه و نظام هر کشوری را آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش انسجام خوبی بین کارکنان و معلمان دارد.

فرماندار چرام اضافه کرد: این انسجام باعث پیشرفت خوبی در سال‌های اخیر در این شهرستان کوچک شده تا جایی که در سال گذشته بیش از 13 نفر در کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول شده‌اند و این امر با تلاش و کوشش همه کارکنان و مدیریت و مصوبات شورای آموزش و پرورش حاصل شده است.

وی عنوان داشت: افق نگاه ما باید به ترویج علم و دانش در جامعه باشد، بنابراین کلیه مسئولان شهرستان به خصوص مسئولان فرهنگی در این راستا گام برداشته و موانعی که پیش روی علم قرار دارد را کنار می‌زنند.

این مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش در شهرستان چرام روند رو به رشدی دارد، خاطرنشان کرد: توسعه همه جانبه نظام آموزشی و توجه به این نهاد مقدس مرهون خدمات و دلسوزی‌های همه اعضاء پر تلاش شوراهای آموزش و پرورش است که با ایجاد زمینه‌های لازم گره گشای رفع بسیاری از مشکلات شده تا به یکی از مهم‌ترین اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم.

در ادامه این نشست امرالله وفاپور کارشناس مسئول شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر زحمات بی‌دریغ نیکروز رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام، گفت: اگر ما یک آموزش و پرورش پویا و قوی داشته باشیم می‌توانیم در تمام امور موفق و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/82002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول