اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل وعده داد

واگذاری 300 هکتار اراضی کشت و صنعت پارس به سرمایه‌گذاران

استاندار اردبیل گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس‌ آماده است تا سقف 300 هکتار اراضی خود را برای جذب سرمایه‌گذاران در اختیار آنها قرار دهد.

واگذاری 300 هکتار اراضی کشت و صنعت پارس به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در دیدار با سرمایه‌گذار ایرانی مقیم مغولستان در اردبیل اظهار داشت: از حضور مؤثر فعالان اقتصادی بخش خصوصی در استان اردبیل با علاقمندی تمام استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تحقق مطلوب حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در گرو حضور پررنگ فعالان بخش خصوصی است چرا که مشارکت دادن مردم در همه امور به تسهیل و پیشبرد اهداف نظام کمک می‌کند.

خدابخش خاطر نشان کرد: چنان که میزان سرمایه‌گذاری و حدود اشتغالزایی آن بررسی و به استان اعلام شود استانداری اردبیل زمینه همکاری دستگاه‌های دخیل استان را فراهم می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس آماده است بین 100 تا 300 هکتار زمین برای انجام این سرمایه‌گذاری تخصیص دهد.

وی بیان کرد: مأموریت بنده در این استان در وهله اول ساماندهی وضعیت تولید، صنعت، اقتصاد و تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بدون کوچکترین مانع و در چارچوب مقررات و قوانین است چرا که در سال‌های اخیر بر پیکره سرمایه‌گذاری ضربات سهمگین و مهلک وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: در کجای دنیا با نظام بروکراسی پیچیده و برخی شیوه‌های غلط استبدادی در ادارات و مجموعه‌های دولتی جلوی سرمایه‌گذاری را گرفته و در این مسیر برای آنها سنگ‌اندازی می‌کنند در حالی که بستر سرمایه‌گذاری با کمک خود مردم فراهم می‌آید و ما مدیران تسهیل‌گر امور هستیم تا موانع احتمالی را برطرف کنیم.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بنده با سرکشی به تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان در طول هفته در روز مشخص سعی می‌کنم تا سرمایه‌گذاران فراری را جذب استان کرده و واحدهای تعطیل شده و به حالت رکود را رونقی مضاعف ببخشم.

پاکدل سرمایه‌گذار ایرانی مقیم مغولستان نیز در این دیدار با اشاره به برآوردهای انجام یافته برای وارد کردن حدود 50 هزار رأس انواع دام سبک و سنگین و ذبح آن در پارس‌آباد، به زمینه‌های فعالیت اقتصادی خود اشاره و از استقبال استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه قدردانی کرد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول