اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان کردستان خبر داد

6 درصد فرهنگیان کردستان صاحب مسکن نیستند/ واگذاری 160 واحد مسکن

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان کردستان گفت: 6 درصد از جمعیت فرهنگیان این استان صاحب مسکن نیستند.

6 درصد فرهنگیان کردستان صاحب مسکن نیستند/ واگذاری 160 واحد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فریدون احمدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای اتاق تعاون و اتحادیه‌های تعاون استان کردستان با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: اتحادیه مسکن فرهنگیان استان از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت نیز اقدامات گسترده‌ای برای رفع دغدغه فرهنگیان در این حوزه انجام داده است.

وی افزود: طی 7 سال اخیر میزان فرهنگیان فاقد مسکن از 41 درصد به 6 درصد کاهش یافته و این مهم موفقیت ارزنده محسوب می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای تشکیل این اتحادیه با دقت‌نظر سعی شده است که در تملک زمین‌های مورد نیاز به مبحث کاربری مسکونی توجه ویژه شود و با تمهیدات به عمل آمده تسهیلات ویژه‌ای نیز به این طرح‌ها تزریق شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 700 واحد در شهرک بهاران سنندج، 56 واحد در شهرک دگایران سنندج، 400 واحد در شهرستان دیواندره و 170 واحد نیز در شهرستان دهگلان به فرهنگیان استان واگذار شده است.

احمدی افزود: طی چند روز اخیر نیز 160 واحد دیگر به فرهنگیان استان واگذار شد و سعی می‌شود با برنامه‌ریزی منسجم زمینه برای خانه‌دار شدن سایر فرهنگیان استان نیز فراهم شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه در این راستا شاهد قطع حمایت‌های آموزش و پرورش از اتحادیه هستیم که امید است این مهم توسط متولیان امر در استان پیگیری شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان کردستان در پایان اذعان داشت: پس از شنیدن این موضوع نوعی سردرگمی به ما دست‌زده و امیدواریم در قالب قوانین و ضوابط به این دغدغه رسیدگی شود.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول