اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

واگذاری وصول بدهی‌های شهرداری به بخش خصوصی اجرایی شود

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: برای وصول بدهی‌های شهرداری می‌توان از پیمانکاران مرتبط در این بخش استفاده کرد.

واگذاری وصول بدهی‌های شهرداری به بخش خصوصی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسین‌ پنبه‌دانه‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: وصول بدهی‌های شهرداری شوشتر یکی از اولویت‌های مهمی است که شورای اسلامی شهر شوشتر در این زمینه تاکید دارد و باید در این‌باره تلاش مضاعفی کرد.

وی افزود: شهرداری شوشتر بدهی‌های معوقی دارد که باید با وصول مطالبات این بدهی‌ها را پرداخت کرد و در این زمینه باید از توان بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی را می‌توان در وصول بدهی‌ها به کار گرفت، افزود: بخش خصوصی می‌تواند در وصول بدهی‌های خدماتی و تجاری مشغول به کار شود و در بخش مسکونی می‌توان از سیاست‌های تشویقی و تنبیهی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش مسکونی باید از طرح‌های فرهنگی استفاده برد، افزود: شهرداری شوشتر باید در بخش وصول بدهی‌های شهرداری به فعالیت‌های فرهنگی و مردم‌نهاد روی آورد و در این بخش باید از حرکت‌های نو و جدید بهره برد.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر باید در این بخش از همه توان خود استفاده کند و شورای اسلامی شهر در این باره از ظرفیت قانونی خود در یاری رساندن به شهرداری بهره خواهد برد.

وی گفت: باید مردم آگاه باشند که پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری در راستای عمران و آبادانی شهر است و در این بخش پروژه‌های نیمه‌تمام شهری را باید به مردم معرفی و هزینه مورد نیاز آنها را تشریح کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول