اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

واگذاری ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به تولیدکنندگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی آذربایجان غربی آماده واگذاری می‌شود.

واگذاری ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به تولیدکنندگان

صابر پرنیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اسناد تفکیکی از دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان ارومیه ناحیه صنعتی کریم‌آباد اسناد تفکیکی آماده بوده و تا 15 روز آینده تمام اسناد آماده است.

پرنیان ابراز داشت: ناحیه صنعتی ایواوغلی خوی به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی آذربایجان غربی به متراژ 50 هکتار آماده واگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: تمام امکانات زیرساختی فراهم شده به غیر از آب که خط انتقال آن در حال کار است و در کنار آن شهرک کانی غیرفلزی در عرض سه ماه تمام استعلامات گرفته شده و با پیمانکار به مبلغ 63 میلیون تومان برای طراحی فاز 1 و 2 قرارداد بسته شده و ابلاغ شده است.

پرنیان یادآور شد: به لحاظ وضعیت خاص شهرستان و سرمایه‌گذاری که برای فرآوری محصولات سنگی که در منطقه اولویت دارد قرارداد منعقد شده و تا 45 روز آینده طراحی شهرک اتمام یافته و ما وارد فاز زیرساخت‌سازی می‌شویم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شهرک کانی غیرفلزی در شش ماه نخست سال 93 آماده واگذاری به صنعتگران باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: برای نخستین بار در خوی شهرک صنعتی خصوصی در دستور کار قرار داشته و همچنین توسعه ناحیه صنعتی در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول