اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت حیدریه مطرح کرد

واگذاری معدن برای تداوم فعالیت کارخانه طلای زرمهر

فرماندار تربت حیدریه گفت: کارخانه طلای زرمهر شهرستان برای ادامه فعالیت خود نیاز به واگذاری معدن از سوی وزارت صنعت دارد چراکه ظرفیت فعلی معدن آن رو به اتمام است.

واگذاری معدن برای تداوم فعالیت کارخانه طلای زرمهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حسن فتحی‌نیا عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: با وجود تمام محدودیت منابع مالی کشور این وظیفه ما است که برنامه راهبردی اشتغال کشور را در حد توان جلو ببریم و اگر اشکالی در اجرای برنامه است باید رفع شود و فرافکنی نکنیم.

فتحی‌نیا افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری کلانی در تربت حیدریه مانند فولاد رخ داریم که در ایجاد اشتغال موثرند و اخیراً این پروژه روند پیشرفت خوبی در پیش گرفته و برخی مشکلات آن نیز رفع شده که با راه‌اندازی این کارخانه حداقل یک‌هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به روند پیشرفت کارخانه فولاد شرق کاوه تربت حیدریه گفت: یکی از مشکلات اساسی فولاد شرق کاوه واگذاری معدن بود که این مشکل مرتفع شده و معدن واگذار شده و حتی پیمانکار ساخت کارخانه کنسانتره که پیش‌نیاز راه‌اندازی کارخانه فولاد است نیز کار احداث آن را آغاز کرده است.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: کارخانه طلای زرمهر شهرستان نیز برای ادامه فعالیت خود نیاز به واگذاری معدن از سوی وزارت صنعت دارد چراکه ظرفیت فعلی معدن آن در حال اتمام است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول