اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهبندان:

4 مدرسه قرآنی در شهرستان نهبندان فعال است

مدیر آموزش و پرورش نهبندان از فعالیت چهار مدرسه قرآنی در این شهرستان خبر داد.

4 مدرسه قرآنی در شهرستان نهبندان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان محمدرضا برآغوش بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهبندان از فعالیت چهار مدرسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این مدارس دو مدرسه پسرانه و دو مدرسه دخترانه است.

وی به برگزاری طرح گفتمان دانش‎آموزی اشاره کرد و افزود: از طریق این طرح توانسته‎ایم با دانش‎آموزان ارتباط بگیریم و از نظرات آنها در بخش‎های مختلف آموزشی و پرورشی استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان خواستار ارتباط‌گیری اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان با دانش‎آموزان شد و گفت: با دریافت نظرات و پیشنهادهای دانش‎آموزان و بررسی آنها در این جلسه آنها را عملی کنیم.

برآغوش به مشکلات دانش‎آموزان خوابگاهی شهرستان اشاره و تصریح کرد: در دو جلسه گذشته مصوباتی تصویب شد که به خوبی اجرایی نشده است و این مسئله در روند کار خوابگاه‎ها مشکل ایجاد کرده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نهبندان در این جلسه اظهار داشت: در سال گذشته و با همکاری ادراه تبلیغات اسلامی شهرستان گفتمان‎های دینی زیادی با مباحث مختلفی شامل مرجع‌شناسی، ولایت فقیه، مهدویت و احکام در مدارس اجرا شد که تلاش بر برگزاری این گفتمان‎ها در سال جاری است.

شمس‎الدین مومن‎زاده به برگزاری جلسه برای مربیان قرآن و پرورشی اشاره کرد و گفت: تصمیم گرفته شد که دانش‎آموزان شاخص در بحث‎های مختلف قرآنی شناسایی و در راستای پیشرفت آنها تلاش شود.

انتهای پیام/69023/غ20/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول