اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی خبر داد

توزیع 27 میلیون لیتر سوخت در بین روستاییان خراسان جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 27 میلیون و 182 هزار لیتر سوخت در بین روستاییان خراسان جنوبی توزیع شده است.

توزیع 27 میلیون لیتر سوخت در بین روستاییان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،عبدالله رضازاده بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: خرید تضمینی مربوط به تعاون روستایی است.

وی با بیان این‌که در سال جاری 3 هزار و 191 تن خرید تضمینی در روستاهای سطح استان وجود داشته است، ادامه داد: در سال جاری حدود 2 هزار و 96 تن گندم به صورت توافقی در خراسان جنوبی توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شده است.

خریداری حدود 7 هزار تن گندم از روستاییان خراسان جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال گذشته 6 هزار و 337 تن گندم از روستاییان استان خریداری شده است، اذعان داشت: در سال جاری حدود 7 هزار تن گندم توسط اداره تعاون روستایی خراسان جنوبی از روستاییان خریداری شده است.

رضا‌زاده تصریح کرد: در سال جاری خرید توافقی اداره تعاون روستایی خراسان جنوبی 37 هزار و 310 تن بوده است.

وی از 191 تن خرید تضمینی به ویژه گندم توسط اداره تعاون روستایی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: مقدار کالاهای اساسی خریداری شده و توزیع شده در بین روستاییان خراسان جنوبی یک‌هزار و 108 تن بوده است.

توزیع یک‌میلیون تن کالاهای اساسی در بین روستاییان خراسان جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی به میزان آرد توزیع شده در بین روستاییان خراسان جنوبی اشاره و اضافه کرد: در سال جاری 8 هزار و 337 تن آرد در بین روستاییان خراسان جنوبی توزیع شده است.

رضا‌زاده ادامه داد: در سال جاری 27 میلیون و 182 هزار لیتر سوخت در بین روستاییان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی با بیان این‌‌که در سال جاری یک‌میلیون و 159 هزار تن کالاهای اساسی در بین روستاییان این استان توزیع شده است، تصریح کرد: از این میزان مرغ حدود 4 هزار و 191 تن، شیر 7 هزار و 211 تن، گوشت قرمز هشت تن و سایر محصولات سه تن بوده است.

توزیع 11 هزار تن گیاهان علوفه‌ای و خوراک دام در خراسان جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: این محصولات از داخل استان خریداری و در بین روستاییان توزیع شده است.

رضازاده با بیان این‌که در سال جاری 11 هزار و 987 تن کالا خارج از استان توسط اداره تعاون روستایی خراسان جنوبی خریداری و در بین روستاییان استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان 11 هزار و 572 تن گیاهان علوفه‌ای و خوراک دام، حدود سه تن محصولات جالیزی، سیب‌زمینی 309 تن و 103 تن پیاز بوده است.

انتهای پیام/22481/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول