اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعاون روستایی گچساران و باشت مطرح کرد

نبود نانوایی در 111 روستای گچساران و باشت

سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران و باشت با اشاره به لزوم افزایش سهمیه آرد در این شهرستان‌ها گفت: افزون بر 64 روستا از حوزه باشت و 47 روستا نیز در حوزه گچساران فاقد خبازی هستند.

نبود نانوایی در 111 روستای گچساران و باشت

آیت‌الله مقیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 352 خانوار روستایی در شهرستان باشت فاقد خبازی هستند.

سرپرست تعاون روستایی گچساران و باشت جمعیت این خانوارها را افزون بر 9 هزار و 800 نفر عنوان کرد و از مسئولان خواست تا در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

مقیمی با اشاره به غله مورد نیاز این خانواده‌ها افزود: این تعداد خانوار روستایی فاقد خبازی در باشت افزون بر 73 تن آرد نیاز دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون اداره غله تنها 54 تن آرد برای این جمعیت در نظر گرفته است که این میزان جوابگوی نیاز این خانواده‌ها نیست.

نبود نانوایی در 111 روستای گچساران و باشت

مقیمی یادآور شد: برای تأمین آرد باشت افزون بر 19 تن کسری آرد داریم و در این زمینه به مسئولان مربوطه نیز درخواست افزایش سهمیه داده شده است.

وی بیان کرد: در گچساران نیز افزون بر 16 هزار و 288 نفر فاقد خبازی هستند که این تعداد خانوار بیش از 122 تن آرد نیاز دارد.

مقیمی ادامه داد: در صورتی که اداره غله 80 تن آرد برای این منطقه در نظر گرفته که در این زمینه نیز با کمبود آرد مواجه هستیم.

سرپرست تعاون روستایی گچساران و باشت با اشاره به نبود نانوایی در 111 روستای گچساران و باشت: افزون بر 64 روستا از حوزه باشت و 47 روستا نیز در حوزه گچساران فاقد خبازی هستند.

مقیمی از مسئولان خواست تا در زمینه اختصاص سهمیه آرد در شهرستان‌های گچساران و باشت نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول