اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

نگاه الهی امام (ره) سرمنشأ تشکیل بسیج بود

امام جمعه گناباد گفت: امام خمینی (ره) با نگاه الهی از خطرات پیش‌روی اسلام و کشور آگاه بودند و برای همین دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

نگاه الهی امام (ره) سرمنشأ تشکیل بسیج بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در نشست بسیج در امتداد عاشورا که در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) سجایا و فضایل زیادی داشتند؛ بسیجیان نیز الگویشان حضرت علی (ع) است و باید بهترین‌ها باشند.

وی در مورد تشکیل بسیج خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نگاه الهی از خطرات پیش‌روی اسلام و کشور آگاه بودند و برای همین دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

صادقی‌نسب با بیان اینکه اگر بسیج نبود، کشور و خون مطهر شهدا به هدر می‌رفت، افزود: مقاومت‌ها در 8 سال دفاع مقدس، رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، سازندگی و توانمندی‌های مختلف در زمینه‌های علمی و ... همه و همه به لطف بودن بسیج است و دشمن نیز از همین می‌ترسد.

وی تصریح کرد: اگر فرهنگ بسیجی در همه اقشار جامعه رسوخ پیدا کند و نهادینه شود، در آن صورت است که صددرصد در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

صادقی‌نسب گفت: دانشجویان بسیجی گل سر سبد جامعه هستند و شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری چشم امید به این دانشجویان بسیجی بسته‌اند.

وی ادامه داد: در کنار تخصص، تعهد هم لازم است و چنانچه دانشمند و متخصصی تعهد نداشته باشد در خدمت جامعه و مردم نخواهد بود، به همین دلیل متخصصان ما باید ارزشی فکر کنند.

امام جمعه گناباد در پایان ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر ورزشی و پیروزی‌های به دست آمده در زمینه سیاسی، این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را به واسطه حضور مردم در صحنه و ولایتمدار بودن آنها دانست.

مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی مالک اشتر دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی شهرستان، برگزاری جلسه حلقه‌های صالحین با موضوع بسیج و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه از اهم برنامه‌های حوزه بسیج دانشجویی مالک اشتر دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در هفته بسیج است.

رضا نصیرزاده افزود: برگزاری همایش موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد رشته برق با حضور رتبه‌های برتر کنکور ارشد، دعای توسل و کمیل در محل مسجد و مزار شهدای گمنام دانشگاه و ... از دیگر برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول