اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان:

بسیجیان بی‌ادعا‌ترین مردان تاریخ اسلام هستند

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان، بسیجیان را بی‌ادعا‌ترین مردان تاریخ اسلام دانست.

بسیجیان بی‌ادعا‌ترین مردان تاریخ اسلام هستند

محمدرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بسیجیان ما بی‌ادعا‌ترین مردان تاریخ اسلام هستند که این را در دوران دفاع مقدس ثابت کردند.

وی افزود: پیش بینی امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مانند پیش بینی‌های دیگر ایشان از تفکرات و اندیشه‌های والای ایشان ناشی است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان تصریح کرد: دید امام نسبت به شرایط پیرامون خود دیدی فرا‌تر از همه سردمداران جهان بوده و فرمان ایشان مبنی بر تشکیل بسیج از برکات و نعمات الهی برای کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، دانشگاهی، علمی و رسانه‌ای‌‌ همان گونه که نشان داده می‌تواند گام مهمی در پیشرفت جامعه داشته باشد.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه بسیجیان دوران دفاع مقدس که بی‌ادعا‌ترین مردان تاریخ اسلام بوده‌اند افزود: بسیجیان امروز نیز در بحث آموزش و پژوهش و حرکت‌های علمی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

ایزدی با اشاره نقش بسیج در پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و عمرانی کشور یادآور شد: نمونه بارز این حرکت عظیم، راه‌اندازی قرارگاه خاتم الانبیاء توسط رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس است.

وی اذعان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء هم اکنون در حال تلاش برای عمران و آبادانی مناطق محروم و زیرساخت‌های کشور از جمله جاده سازی، سدسازی و ده‌ها کار بزرگ دیگر است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان عنوان کرد: به لطف خداوند بسیج در کشور ما نهادینه شده و امیدواریم که انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) تحویل دهد.

انتهای پیام/72010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول