اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان:

شاخصه‌های اسلام ناب ویژگی تفکر بسیجی است

معاون تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان گفت: شاخصه‌های اسلام ناب محمدی (ص) از ویژگی‌های تفکر بسیجی است.

شاخصه‌های اسلام ناب ویژگی تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده ظهر امروز در نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین بهزیستی گیلان با بیان اینکه واژه مقدس بسیجی نخستین بار از پرتو کلام نورانی امام راحل تجلی یافت، اظهار کرد: بسیج به معنای اندیشه و اعتقادی است که شریف‌ترین فرزندان امام (ره) آن را آگاهانه برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه بسیح تمام فکر و خلق و خوی و عمل خود را با اندیشه امام (ره) میزان تنظیم کردند، تصریح کرد: تا آنجا که انسان‌های دیگری شدند.

معاون تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان، افزود: بسیج همان اندیشه و اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی (ص) است یعنی بی‌اسلام ناب، بسیجی نتوان شد و بی‌تفکر بسیجی، اسلام، اسلام محمدی (ص) نخواهد بود.

وی تفکر بسیجی را تعبیری بدیع از مکتب اسلام و آیین الهی تشیع خواند و یادآور شد: این تفکر ویژگی‌هایی دارد که همان شاخصه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.

حسن‌زاده، بسیج را شاخصه‌های اسلام علوی و اسلام زهرایی و اسلام عاشورایی حسینی و زینبی نامید.

مدیر کل بهزیستی گیلان نیز در نشست مذکور با بیان بخشی از خاطرات خود در جنگ تحمیلی اظهار کرد: بسیج تنها در زمان جنگ نبود بلکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازسازی انجام شد.

کیانوش کوچکی‌نژاد افزود: نیروهای بسیج با تمام تهاجم و حملات دشمن توانستند بر موانعی که دشمن در پیش روی انقلاب گذاشته بود پیروز شوند.

وی با بیان اینکه امام (ره) با درک شرایط آن روز انقلاب فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند، خاطرنشان کرد: در زمانی که هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده بود امام (ره) با فرمان خود بسیج را برای تمام صحنه‌ها آفرید و بسیج با خلق صحنه‌های بزرگ و زیبا توانست در تمام صحنه‌ها دیدگاه امام (ره) را پیاده کند.

مدیر کل بهزیستی گیلان با تصریح بر اینکه رهبر معظم انقلاب با پیروی از خط امام (ره) بسیج را تدوام بخشیدند، متذکر شد: بسیجیان همواره در خط ولایت حرکت کنند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور 2 نفر از معاونان بسیجی نمونه، سه نفر از روسای نمونه اداره‌های بهزیستی، 8 نفر از بسیجیان نمونه و برندگان مسابقه مقاله‌نویسی و مسابقه فرهنگی «کتبی» دفاع مقدس تجلیل شدند.

انتهای پیام/2300/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول