اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی در متن جامعه و در میان آحاد مختلف مردم وجود دارد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز کشور ایران فریاد حمایت از مظلومان را سر می‌دهد و زیر بار زور مستکبران نمی‌رود به دلیل روحیه و تفکر بسیجی که در متن جامعه و در میان آحاد مختلف مردم وجود دارد است.

تفکر بسیجی در متن جامعه و در میان آحاد مختلف مردم وجود دارد

سردار یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: عظیم‌ترین و باارزشمندترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی است و بسیج هم به عنوان یک سازمان مردمی توانست بخش زیادی از نیروهای انسانی کشور را در مقاطع مختلف ساماندهی کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تفکر بسیجی در متن جامعه و در میان آحاد مختلف مردم است، گفت: بسیج از پیروزی انقلاب تاکنون برکات زیادی برای نظام و انقلاب داشته است.

امیری افزود: بسیجیان در جنگ با کمترین آموزش‌های نظامی و تجهیزات در مقابل دشمن ایستادند و به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر امروز کشور ایران فریاد حمایت از مظلومان را سر می‌دهد و زیر بار زور مستکبران نمی‌رود به دلیل روحیه و تفکر بسیجی که در متن جامعه و در میان آحاد مختلف مردم وجود دارد است.

وی در ادامه به رسالت بسیج در زمان کنونی اشاره کرد و گفت: بسیج امروز نیز با تمام توان پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده و نقش موثری در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارد.

امیری به حضور مؤثر بسیجیان در رفع بحران‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سرکوب فتنه‌گران در سال 88 و حضور مؤثر در حماسه 9 دی از جمله اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: از سال گذشته که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن در سال جاری که موضوع حماسه اقتصادی را مطرح کردند مجموعه سپاه بر خود واجب دید در این زمینه ورود پیدا کند چرا که این خود یک جنگ بود و ما باید با تمام توان از این جنگ سربلند بیرون می‌آمدیم.

وی افزود: بسیجیان همواره در کنار مردم هستند و با درک صحیح همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امیری اذعان داشت: در حال حاضر بسیج به عرصه اقتصادی وارد شده و با تلاش‌هایی که انجام گرفته است بیش از 300 شرکت تعاونی در زمینه تولید به وسیله بسیجیان راه‌اندازی شده تا به این وسیله هم به ایجاد اشتغال بسیجیان و هم افزایش تولید و بهره‌وری در استان کمک شود.

وی با بیان‌ این‌که قرارگاه خاتم در راستای محرومیت‌زدایی حرکت می‌کند، گفت: قرار‌گاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌ که با دستور رهبری معظم انقلاب برای ورود سپاه به عرصه سازندگی کشور راه‌اندازی شد، امروز شاهد خدمات گسترده این قرارگاه در بخش‌های مختلف مثل راه‌سازی، فرودگاه، تونل، اسکله، احداث پالایشگاه و سد‌سازی هستیم و به همین دلیل خدمات گسترده‌ای هم به مناطق محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

 سردار امیری در پاسخ به این سؤال که در زمینه حفظ و اشاعه آثار مربوط به شهدا و ایثارگران و حفظ میراث معنوی مربوط به دوران دفاع مقدس در استان چه اقداماتی از سوی سپاه صورت گرفته، گفت: با رویکردی که در سپاه برای حفظ و نشر آثار مربوط به شهدا و ایثارگران وجود دارد تاکنون کارهای مهم و تأثیرگذاری در این زمینه انجام گرفته و هم اکنون در حال جمع‌آوری آثار مربوط به شهدا هستیم تا آن‌ها را در قالب کتاب درآوریم و البته در این زمینه کارهای خوبی انجام شده و سالانه 300 تا 400 کتاب در سپاه در این زمینه تألیف و چاپ می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در ساخت فیلم توانسته‌ایم کار‌های خوبی را انجام دهیم، افزود: می‌توان به ساخت فیلم پد خندق اشاره کرد که هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و با ساخت این فیلم می‌توان گوشه‌ای از حماسه‌سازی‌های رزمندگان این استان را نشان داد.

امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بیش از 100 عنوان کتاب از خاطرات رزمندگان و جانبازان استان چاپ شده و تاکنون بیش از 100 هزار جلد کتاب در این زمینه چاپ و توزیع شده است.

انتهای پیام/82008/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول