اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

افتتاح درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان کازرون

مدیر آموزش و پرورش کازرون از افتتاح درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان که مکان آن توسط خیری اهدا شده است در آینده نزدیک در کازرون خبر داد.

افتتاح درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، مرتضی دیانتی‌نسب ظهر امروز در جلسه شورای اداری کازرون که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان این شهرستان به میزبانی اداره آموزش و پرورش کازرون در کانون شهدای رضوان این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج در سخنانی، اظهار داشت: در سال گذشته این مدیریت با شعار یک گام به جلو توانست در برخی فعالیت‌ها از جمله المپیادهای علمی «شیمی، فیزیک و ادبیات» به رشد چشم‌گیر و صد درصدی دست یابد.

وی افزود: در بحث نانوتکنولوژی سرمایه‌گذاری‌های خوبی برای آینده‌سازان این مرز و بوم صورت گرفته به طوری که مدرسانی از تهران و شیراز برای این امر دعوت شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون خاطرنشان کرد: در شهر کازرون 21 هزار و 900 دانش‌آموز در 237 مدرسه با 962 کلاس درس توسط یک‌هزار و 570 معلم و کادر اداری به امر تعلیم و تربیت مشغول هستند.

دیانتی‌نسب تصریح کرد: این مدیریت در سال گذشته با توجه به تحول نظام تعلیم و تربیت بیشترین بحران را به خاطر پیر بودن بدنه آن متحمل شد که این مشکل با استفاده از همکاری فرهنگیان بازنشسته و شاغل تا حدودی برطرف شده است.

وی ابراز داشت: مدیریت آموزش و پرورش کازرون در سال تحصیلی جاری به خاطر کمبود معلم در پایه ابتدایی مجبور به دعوت به کار فرهنگیان بازنشسته شد به طوری که برخی کلاس‌های آن در آبان ماه شکل گرفت.

مدیر آموزش و پرورش کازرون به راه‌اندازی دو آموزشگاه استعدادهای درخشان (تیزهوشان) مقطع متوسطه در سال تحصیلی جاری در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: امسال با دست خالی و با همت فرهنگیان این شهر توانستیم این آموزشگاه را افتتاح و از مهاجرت دانش‌آموزان شهرستان کازرون به مرکز استان و یا شهرهای دیگر جلوگیری کنیم.

دیانتی‌نسب از راه‌اندازی دو آموزشگاه استعدادهای درخشان یا تیزهوشان در سال آینده در کازرون خبر داد.

وی در پایان از عدم همکاری کتابخانه شهید مدنی شهر کازرون در برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان این شهر گلایه کرد و از فرمانداری و رئیس کتابخانه کازرون خواستار همکاری در این زمینه شد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول