اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

بانوان بسیجی پایگاه «شال» خون خود را اهدا کردند

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا گفت: جمعی از بانوان پایگاه مقاومت بسیج شال خون خود را به مناسبت هفته بسیج اهدا کردند.

بانوان بسیجی پایگاه «شال»  خون خود را اهدا کردند

خدیجه رحیمی شالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و انجام عملی فریضه امر به معروف و نهی از منکر 66 نفر از بسیجیان و متربیان صالحین حوزه حضرت معصومه (ع) شهر شال خون خود را اهدا کردند.

وی افزود: این تعداد از بانوان از پایگاه‌های مقاومت راه زینب شال، سمیه طزرک و انسیه عبدالرب آباد با حضور در سازمان‌های انتقال خون قزوین و تاکستان نسبت به اهدای خون برای کمک به نیازمندان اقدام کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اعزام بسیجیان برای اهدای خون با اهداف مختلف کمک‌رسانی صورت می‌گیرد، بیان کرد: با توجه به رسالت بسیج و ضرورت سلامت این اقدام بسیج بانوان شهر شال گامی در راستای کمک به بیماران نیازمند خونی محسوب شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه 90 نفر از بانوان بسیج در مجموع در طرح اهدای خون شرکت کردند، ابراز داشت: اهمیت و جایگاه بسیج نه صرفاً معطوف به فرهنگ و اجتماع است بلکه بسیج جامعه‌ای تمام جانبه برای رسیدگی به قشرهای نیازمندان، بیماران و محرومان است.

رحیمی شالی با اشاره به اینکه کمک به گسترش عفاف و حجاب از سوی بسیج باید با مشارکت نهادهای فرهنگی و مذهبی انجام شود، عنوان کرد: امروز با توجه به رشد جنگ نرم و ضروریاتی که در این خصوص وجود دارد بسیجیان باید ضمن تقویت سلاح ایمان زمینه ارتقای جامعه اسلامی را مهیا کنند.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول