اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

بسیج حافظ اقتدار کشور است/بسیج برکتی پایان‌ناپذیر

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از بسیج به عنوان ضامن اقتدار و عزت ایران اسلامی نام برد و گفت: ترویج روحیه بسیجی در جامعه مانع تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شود.

بسیج حافظ اقتدار کشور است/بسیج برکتی پایان‌ناپذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در جشنواره ورزشی قرآنی امدادگران کمیته امداد کردستان در سنندج، اظهار کرد: تشکیل نیروی مردمی بسیج به فرمان امام راحل در نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکات و الطاف الهی است که نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

وی از بسیج به عنوان برکتی پایان‌ناپذیر نام برد و تصریح کرد: بسیجی نیروی عظیم مردمی است که تنها هدفش حفظ انقلاب و آرمان‌های ارزشی نظام و خدمت صادقانه به مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه حضور پررنگ بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف و حساس کشور همواره موجب پیشرفت و اقتدار کشور و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده است، افزود: بسیج در هر شرایط و میدانی که نظام نیاز داشته ورود پیدا کرده و به بهترین شیوه انجام وظیفه کرده است.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه حماسه‌سازی بسیج در جنگ تحمیلی سند افتخار این نهاد مردمی است، گفت: بعد از جنگ تحمیلی نیز حضور بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، سازندگی و محرومیت‌زدایی چشم‌گیر و تاثیرگذار بوده است.

وی بر معرفی نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید با معرفی خدمات ارزنده بسیجیان زمینه ترویج و نهادینه شدن روحیه بسیج را در جامعه فراهم کرد.

عضویت 400 هزار کردستانی در بسیج

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به عضویت بیش از 400 هزار نفر از جمعیت استان در بسیج گفت: حضور فعال بسیجیان استان در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه عمرانی و محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است.

حسن‌زاده ضمن تبریک به مناسبت پیروزی ملت ایران در مذاکرات ژنو اظهار کرد: پایبندی و ایستادگی ملت بسیجی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان مهم‌ترین دلیل پیروزی ایران در این مذاکرات بود.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت با وجود فشارهای استکبار موجب شد حق استفاده از انرژی هسته‌ای به ایران داده شود و این از بزرگترین توفیقات ملت ماست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه بسیجی بودن به داشتن پرونده و کارت نیست، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هرکسی به دنبال حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و قدردان ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان باشد، بسیجی است.

حسن‌زاده تلاش در راستای ایجاد و ارتقاء وحدت در جامعه را مهم‌ترین اولویت بسیج خواند و گفت: ایجاد شکاف در بین جامعه مهم‌ترین هدف دشمنان است و جلوگیری از این مهم نیازمند حضور فعال بسیجیان در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه است.

وی در پایان از اقدامات کمیته امداد امام خمینی کردستان به ویژه پایگاه بسیج ولیعصر این نهاد تقدیر کرد و گفت: اقدامات کمیته امداد به ویژه در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان و توانمندسازی آنان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/79002/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول