اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کردستان:

حرکت بر اساس مقتضیات زمان بسیج را پویاتر می‌کند

رئیس دانشگاه کردستان بسیج را سرمایه‌ای عظیم برای کشور دانست و افزود: سازماندهی مناسب‌تر و به‌روز شدن با توجه به مقتضیات زمان، این سازمان ارزشی را به سمت جلو پیش خواهد برد.

حرکت بر اساس مقتضیات زمان بسیج را پویاتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جهانشیر امینی سه‌شنبه شب در نشست بصیرتی هفته بسیج در محل دانشگاه کردستان و در جمع اساتید گفت: بسیج امروز به عنوان ستون نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت بسیج بسیار گسترده است، اظهار کرد: دفاع از استقلال کشور در تمامی میدان‌ها و در میان همه اقشار از جمله فرهنگیان وجود دارد.

رئیس دانشگاه کردستان بسیج را سرمایه‌ای عظیم برای کشور دانست و افزود: سازماندهی مناسب‌تر و به‌روز شدن با توجه به مقتضیات زمان، این سازمان ارزشی را به سمت جلو پیش خواهد برد.

امینی با تأکید بر اینکه شرایط امروز کشور متفاوت از دهه‌های قبلی است تصریح کرد: در این شرایط دشمنان با تقابل هوشمند در زمینه‌های مختلف به میدان نبرد با اصول اسلام و دین آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان دامنه گسترده‌ای از موضوعات مختلف را دارد، گفت: در بحث سیاسی و اقتصادی با توسل به تحریم و اجماع نامبارکی که علیه کشور ما شکل می‌دهند این کینه‌توزی‌ها نمود بیشتری دارد.

رئیس دانشگاه کردستان با ابراز خشنودی از اینکه به لطف درایت مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی تاکنون از تنگناها عبور کرده‌ایم، گفت: حفظ این استقلال و عزت کشور در گرو صیانت از همگرایی و اتحاد داخل کشور است.

امینی با یادآوری پیروزی ایران در نبرد هشت ساله با متجاوزان بعثی همبستگی و مقاومت را کلید موفقیت در آن دوران حساس ارزیابی کرد.

وی افزود: با تشکیل بسیج و روحیه‌ای که امام امت در جامعه تزریق کرد اعضای این نهاد مردمی روانه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

رئیس دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: حضور مردم در پشت جبهه و تدارکات جنگ و ادامه فعالیت‌های مختلف در دانشگاه‌ها همه جلوه‌هایی از وجود روحیه بسیجی در میان مردمان این آب و خاک در آن دوران پرتلاطم بود.

امینی گفت: این مسئله قدرت حضور مردم و همان آرمان بسیج را نشان می‌دهد که استفاده از نیرو و ظرفیت مردم برای رشد و تعالی کشور و حرکت در مسیر آرمان‌ها است.

وی با بیان اینکه استقلال امروز حاصل و ثمره خون شهداست افزود: در این میان نقش خانواده‌های شهدا و صبری که آنها داشته‌اند نیز نباید به فراموشی سپرده شود.

رئیس دانشگاه کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه ترویج و توسعه هرچه بیشتر فرهنگ بسیج در میان اقشار گوناگون مردم فراهم شود.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول