اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نشست بصیرتی «سبک زندگی اسلامی» در آبیک برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان آبیک از برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «سبک زندگی اسلامی» عصر امروز در این شهرستان خبر داد.

نشست بصیرتی «سبک زندگی اسلامی» در آبیک برگزار می‌شود

حمید رضالو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: نشست بصیرتی با عنوان «سبک زندگی اسلامی» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عصر امروز ساعت 15:30 در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست بصیرتی با عنوان «سبک زندگی اسلامی» با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان آبیک ادامه داد: برای شرکت آحاد مردم این شهرستان در نشست بصیرتی «سبک زندگی اسلامی» تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

رضالو خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی «سبک زندگی اسلامی» در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری، «سبک زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن‌سازی نوین اسلامی خوانده‌اند و با دعوت از نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه برای «پرداختن به این مفهوم مهم، آسیب‌شناسی وضع موجود سبک زندگی در ایران و چاره‌جویی در این زمینه» تأکید کرده‌اند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه شهرستان آبیک بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری؛ پیشرفت در علم و صنعت و اقتصاد و سیاست که بُعد ابزاری تمدن اسلامی را شکل می‌دهد، وسیله‌ای برای دستیابی به سبک و فرهنگ صحیح زندگی و رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی است.

رضالو خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه ریزبینانه رهبر معظم انقلاب به «سبک زندگی»، سبک و فرهنگ زندگی قسمت عمده‌ای از زندگی افراد جامعه را تشکیل می‌دهد و توجه به خانواده و موضوعات اجتماعی پیرامون آن از مواردی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول