اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه:

هیچ گردبادی یارای مقابله با بسیج را نداشته است

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: هیچ گردبادی یارای مقابله با بسیج را نداشته است.

هیچ گردبادی یارای مقابله با بسیج را نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی عصر امروز در اجتماع مشترک بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان عسلویه در محل سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه فرا رسیدن پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به تمامی بسیجیان تبریک گفت.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با اشاره به فرمان رهبر و معمار کبیر انقلاب در زمینه تشکیل بسیج مستضعفین، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که هیچ گردبادی تاکنون نتوانسته یارای مقابله و لرزش آن را داشته باشد. 

رفعتی، مأموریت بسیج را در سه مقوله عنوان کرد و افزود: دفاع از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و حفاظت از هویت انقلاب اسلامی و دفاع و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های بسیج است.

امام جمعه عسلویه نیز در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی (ره) با اندیشه بی‌بدیلشان نظام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را بیمه کرد اظهار داشت: امروز بسیجیان توانمند در میدان‌های مختلف حضوری فعال و چشمگیر دارند و مایه عزت و افتخار برای ایران و نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در ادامه به شاخص‌ها و معیارهای یک بسیجی اشاره کرد و افزود: یک بسیجی باید مومن، انقلابی، مخلص، متخلق به اخلاق الهی، دشمن ستیز، خستگی‌ناپذیر در مبارزه در میادین و عرصه‌های مختلف، التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، حضور مستمر در تمامی صحنه‌ها، هوشیار و آماده برای هر ماموریت و آماده جان باختن در راه ارزش‌های اسلامی باشد.

در پایان این مراسم، نیروهای حاضر از مقابل جایگاه فرماندهان و مسئولین شهرستان رژه رفتند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول