اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج:

لبیک به فرمان ولی‌‌فقیه یقین بر بسیجی بودن است

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین گفت: لبیک به ولایت فقیه یقین بر بسیجی بودن است.

لبیک به فرمان ولی‌‌فقیه یقین بر بسیجی بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار لطف‌الله یداللهی عصر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان باشتی که در محل سالن شهید رجایی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیام حضور و تجمع شما بسیجیان در باشت و سراسر کشور بیعت با سرور و سالار شهیدان و حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین گفت: نباید بسیج را به یک عده خاص محدود کرد و هر کس در هر لباسی به نائب امام زمان (عج) لبیک بگوید بسیجی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از کربلا و قیام امام حسین (ع) است.

مشاور فرمانده نیروی مقاومت بسیج مستضعفین گفت: همه طرف‌هایی که امروز با ما مذاکره می‌کنند در هشت سال دفاع مقدس به صدام کمک کردند و انگیزه آن‌ها از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی بود ولی با جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان هیچ‌گاه موفق نشدند.

یداللهی با اشاره به این‌که امن‌ترین جای دنیا جمهوری اسلامی ایران است افزود: ما در مقابل تحریم و تهدید می‌ایستیم.

وی گفت: باید در مقابل متکبر، متکبرانه برخورد کنیم و مطمئن باشیم اگر در مقابل آمریکا ایستادیم، عقب‌نشینی می‌کند ولی اگر قدمی برگشتیم، ده قدم جلو می‌آید.

یداللهی افزود: این تجمع پیام‌های دیگری نیز دارد از جمله این ‌که امروز حسین(ع) زمان خود را تنها نمی‌گذاریم و نایب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری را یاری می‌کنیم و این پیام به گوش همه جهانیان خواهد رسید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه دشمنی دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمریکا و استکبار دستشان به خون شهدای ما آلوده است و باید سر مزار هر شهید ندای مرگ بر آمریکا بگوییم.

یداللهی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشور سوریه گفت: ملت و دولت سوریه با الگوپذیری از ایران، جوانان و مردم را بسیج کرده‌اند تا در مقابل تکفیری‌ها که مورد حمایت استکبار بوده، بایستند و در این امر موفق هم بوده‌اند.

انتهای پیام/82007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول