اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفتم آذر

نمایشگاه دو سالانه عکس بسیج در قزوین برپا شد

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: نمایشگاه دوسالانه عکس بسیج تا هفتم آذر ماه در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برپاست.

نمایشگاه دو سالانه عکس بسیج در قزوین برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد امیری مقدم عصر امروز در اختتامیه نمایشگاه دوسالانه عکس بسیج که در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه تا هفتم آذر ماه سال جاری در این فرهنگسرا برپا است.

وی در این مراسم گزارشی از روند برگزاری این جشنواره و آثار ارسالی ارائه داد و گفت: تا پایان مهر ماه که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تعیین شده بود، قریب 400 اثر از 100 هنرمند عکاس به صورت اینترنتی و حضوری ارسال شد تا پس از داوری،37 اثر جواز ارائه در نمایشگاه را پیدا کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین ایجاد بستری مناسب برای به‌روزرسانی خلاقیت‌های هنری، استعدادیابی، حفظ انسجام هنرمندان عکاس و تلاش در راستای معرفی ارزش‌های اسلامی را از جمله اهداف این دو سالانه برشمرد.

امیری مقدم در رابطه با محورهای جشنواره و موضوع عکس‌ها بیان کرد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی با موضوع حماسه سیاسی، جشن‌ها و آداب و رسوم کشورمان و فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج با محور خدمات‌رسانی به مناطق محروم، اردوهای راهیان نور، ایثار و مقاومت از جمله این محورها بوده است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره امیرعلی جوادیان از استادان عکاسی در کشور و مهدی طاهرخانی مسئول هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان سخنانی در رابطه با لزوم توجه هنرمندان عکاس به انعکاس فعالیت‌های بسیج در کشور بیان کردند و با اشاره به تحولات اخیر جهان و مثبت بودن نتایج مذاکرات ایران با گروه 1+5، اظهار رضایت و خشنودی کردند و این مهم را ناشی از اقتدار ایران در عرصه جهانی برشمردند.

گفتنی است، در پایان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند و با اهدای جوایز نقدی و لوح تقدیر از آنها تجلیل و قدردانی شد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه دوسالانه عکس بسیج تا 7 آذر از ساعت 9 تا 13 ظهر و 14 تا 19 شب آماده بازدید علاقه‌مندان در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) واقع در بلوار نوروزیان است.

انتهای پیام/77009/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول