اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

اجتماع حماسی بسیجیان در جزیره خارگ

اجتماع حماسی بسیجیان گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، الزهرا(س)، الی بیت‌المقدس و نیروهای بسیجی حلقه‌های صالحین در خارگ برگزار شد.

اجتماع حماسی بسیجیان در جزیره خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، فرمانده دانشکده پیامبر اکرم (ص) عصر امروز در جمع بسیجیان، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج همواره به عنوان نماد آگاهی همراه با معنویت و اخلاص ملت ایران مطرح بوده است.

جواد مشیدی با بیان خصوصیات بسیجیان، عنوان داشت: هر بسیجی دارای چهار خصلت بزرگ است که او را از سایر افراد متمایز می‌کند. عدالت و صداقت، ولایتمداری، عمل به موقع و به اندازه و دیانت از مهم‌ترین خصوصیات بارز بسیجیان است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع مقدس، افزود: در زمان جنگ نیروهای مردمی بسیج برای دفاع از میهن خود رشادت‌ها کردند. دشمن با همکاری تمامی کشورهای غربی سعی کرد تا با انهدام نفتکش‌های ما در آب‌های خلیج فارس در عرصه اقتصادی ما را شکست دهد، اما رشادت‌های همین نیروها، با همکاری ارتشیان، سپاهیان و دلاورمردی‌های صنعتگران عرصه نفت، از سال 63 به بعد، اجازه این کار را به دشمن ندادند.

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: این شهدای گمنام مردانه در مقابل دشمن ایستادند تا ما امروز به برکت خون آن‌ها در کنار آنان جمع شویم و به این بیندیشیم که اگر روزی آنان رفتند و ادای تکلیف کردند، تکلیف امروز ما چیست؟

وی تصریح کرد: تکلیفی که نسل گذشته انجام داد به مراتب تکلیفی ساده‌تر از تکلیف شماست. آنان رفتند و رودررو با دشمن جنگیدند و از وطن محافظت کردند، اما امروز دشمن جنگی سخت‌تر و پنهانی را در پیش گرفته و همانگونه که آن روز برای مقابله با دشمن مسلح شدیم، امروز نیز ما باید خود را برای رویارویی با دشمن مسلح کنیم.

فرمانده دانشکده پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: ایمان و دیانت، بصیرت و درک بالا، علم و توانمندی و ولایت مداری، چهار سلاحی است که ما باید خود را به آن مسلح کنیم و مثل بسیجیان گذشته، به جنگ با دشمن بپردازیم و یقیناً مقاومت شما هنوز بهتر از دیروز خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از شهادت امام حسین (ع)، اگر زینب نبود، داستان کربلا در کربلا می‌ماند و نقش پررنگ ایشان بود که قیام عاشورا را جهانی کرد و امروز شما نیز با حضور پرشور خود، نشان دادید که ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) و این شهیدان خواهید بود.

در پایان این رزمایش، از فرماندهان و بسیجیان نمونه پایگاه‌های مقاومت خارگ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول