اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رودبار:

بسیج در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رودبار گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.

بسیج در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، محمدرضا اسفندیاری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان ادارات این شهرستان، اظهار داشت: حادثه عاشورا یکی از مهم‌ترین علل خوش‌نامی و سعادت پیروان امام حسین (ع) بوده است.

وی ادامه داد: یک بسیجی باید با بصیرت و ولایت‌مدار باشد که این از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رودبار با اشاره به حضور پررنگ بسیج در همه صحنه‌های انقلاب، خاطرنشان کرد: بسیج هر جا که لازم باشد و ارزش‌های انقلاب در خطر باشد برای دفاع از آنها وارد عمل می‌شود و گستره فعالیت بسیج محدود به مکان و محور معینی نمی‌شود و بسیج اکنون در همه زمینه‌های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی حرفی برای گفتن دارد.

حجت‌الاسلام عباس گروهی، امام جمعه رودبار نیز اظهار داشت: بسیجی برای خودش یک تعریف دارد و یک بسیجی باید دارای ویژگی‌هایی باشد از جمله اینکه پیوند و ارتباط با ولایت و امامت دارد. 

وی تصریح کرد: یکی از توفیقات نظام ما پیوند بسیج و بسیجی با ولایت بوده است که اگر غیر از این بود، اکنون این همه توفیقات را نداشتیم و راز ماندگاری انقلاب اسلامی کشورمان ارتباط با ولایت به معنای واقعی است و باید این ارتباط بیشتر شود.

امام جمعه رودبار در پایان عنوان کرد: مردم ما با تفکر بسیجی تاکنون توانسته‌اند در میادین مختلف پیروز شوند، چراکه این تفکر علوی و حسینی است و در این مسئله باید حساس باشیم.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول