اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید هرمزگان:

غبار محرومیت را باید با روحیه بسیجی از هرمزگان بزدائیم

استاندار جدید هرمزگان گفت: غبار محرومیت را باید با روحیه بسیجی از هرمزگان بزدائیم.

غبار محرومیت را باید با روحیه بسیجی از هرمزگان بزدائیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در اجتماع بزرگ بسیجیان بندرعباسی در پنج آذر ماه، در محل بلوار ساحلی بندرعباس، اظهار داشت: استان هرمزگان خط مقدم مبارزه با استکبار است و بسیجیان این استان باید با همراهی مسئولان، براساس رهنمودهای امام و رهبری محرومیت و فقر را از این استان رفع کنند.

وی افزود: امام راحل(ره) درباره بسیج می‌فرمایند: «بسیج مدرسه عشق است» و مقام معظم رهبری نیز در اهمیت بسیج می‌فرمایند: «شما جوانان بسیجی مومن، آگاهی را با احساس مسئولیت و شور و شعور همراه کردید» و این عنایات نشانه اهمیت این نیروی مردمی است.

جادری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاسیس بسیج و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است، بیان داشت: بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان جلوه‌هایی از عشق به امام راحل(ره) و عاشورا را در صحنه‌های نبرد به نمایش گذاشته است.

استاندار هرمزگان، تقوای الهی، ایثار و از خودگذشتگی را از مؤلفه‌های مهم تفکر بسیج عنوان کرد و متذکر شد: پیروی محض از مقام عظمای ولایت، بردباری و ساده زیستی، تواضع و فروتنی، خوش اخلاقی و مهربانی با دیگران باید از شاخصه‌های مهم یک بسیجی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجی با برخورداری از تخصص و دانش، باید همواره به دنبال پویایی و نوآوری و حضور اثرگذار در میدان‌های مختلف باشد.

وی در پایان با تأکید براینکه باید استان هرمزگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم، عنوان کرد: الگوی بسیجیان باید امام علی(ع)، به‌ عنوان یک بسیجی کامل باشد.

انتهای پیام/2310/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول