اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

زمان‌شناسی حضور در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های یک بسیجی است

مسئول معاونت سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بصیرت، آگاهی، اخلاص، تبعیت از ولایت و حضور به موقع در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های یک بسیجی است.

زمان‌شناسی حضور در عرصه‌های مختلف از ویژگی‌های یک بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ محسن رجبی بعد از ظهر امروز در سالروز تشکیل بسیج و در اجتماع حماسی گردان‌های بسیج تفرش که در مصلای ولایت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات تأثیرگذار شجره طیبه بسیج، وجود این نهاد مقدس را برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حیاتی کرده است.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو، تصریح کرد: یکی از اهداف طولانی مدت شدن مذاکرات این بود تا کشورهای دیگر به فکر ایجاد و تولید انرژی هسته‌ای در کشورشان نباشند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی به مذاکرات ژنو اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف طولانی مدت شدن مذاکرات این بود تا کشورهای دیگر به فکر ایجاد و تولید انرژی هسته ای در کشورشان نباشند.

رجبی، حضور نمایندگان ایرانی در مذاکرات را پاسخ محکمی به دهان یاوه گویان عنوان کرد و ادامه داد: ما به جهانیان ثابت کردیم که از طریق مذاکره و منطق مسائل را حل می‌کنیم.

رجبی ابراز داشت: توافقات صورت گرفته موفقیت را نصیب ایران کرد و البته اجرای این مذاکره نیز تا حدی پیروزی می‌باشد، اما پس از اتمام شش ماه باید دید که طرف‌ مذاکره کننده به قول‌های خود پایبند هستند یا همانند گذشته پیمان شکنی می‌کنند.

وی متذکر شد: مذاکره نوعی جنگ است و در برخی از جاها باید جلو رفت و در برخی جاها باید عقب نشینی کرد و البته تیم ایران درباره تمامی بندهای ذکر شده به طور حساب شده فکر کرده و سعی کرده تا کمترین امتیاز داده و بیشترین امتیازات به نفع کشور ایران گرفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش نیز در این مراسم گفت: بسیج ارتش توانمند و با ظرفیت بالای نیروی انسانی است که حضور حماسی خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده است.

سرهنگ پاسدار علی فراهانی افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف دریافت که جنگ و تهدید سخت نمی‌تواند ایرانیان را از پای در آورد لذا به جنگ‌های نرم و تبلیغات روانی دست زد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تهذیب نفس و بصیرت مراقب توطئه‌های دشمنان بوده تا بتوانیم پیروزی بیشتری را کسب کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش، پایبندی به ارکان نظام و پیروی از ولایت فقیه را عامل پیروزی و سعادت دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که ملت ایران برای به ثمر نشستن نهایی درخت تنومند انقلاب اسلامی اگر لازم باشد، خون خود را نثار خواهد کرد.

فرماندار تفرش نیز در این مراسم گفت: بسیج و بسیجی با مفاهیم مقدس و با شخصیت‌های مورد احترام پیوند ناگسستنی خورده و لازمه حفظ این پیوند‌ها ادای تکلیف و اجرای مسئولیت‌ها است.

بهروز اردلان‌راد با اشاره به اینکه بسیج یعنی پایداری، استقامت، مقاومت، اطاعت ‌پذیری از رهبری نظام، افزود: توفیقی که در مذاکرات ژنو نصیب ملت ایران شد نتیجه پایداری ملت و تبعیت از رهبری نظام بود.

وی، هوشیاری، آگاهی و بصیرت را از عوامل مهم در مقابله با استکبار خواند و ادامه داد: دلیل شکست توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم و عامل اصلی پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی، پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/87002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول