اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

بسیجی واقعی در راه تولید و توسعه اقتصادی گام بر می‎دارد

استاندار سمنان گفت: بسیجی واقعی به ویژه در برهه کنونی، در راه تولید، توسعه اقتصادی و رفع نیازها و مشکلات گام برمی‎دارد.

بسیجی واقعی در راه تولید و توسعه اقتصادی گام بر می‎دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‎های بسیج ادارات استان سمنان اظهار کرد: بسیجی ایثارگر با بصیرت زمان و مکان را می‎شناسد و اندیشه‎های امام (ره) و رهبری را پاسداری می‎کند.

وکیلی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شناخت دشمن افزود: بسیجی با بصیرت در شناخت دشمن و شناخت زمان و مکان خود تلاش می‎کند.

استاندار سمنان با اشاره به دوران‎های مختلف انقلاب اسلامی توطئه‎های مختلف دشمنان دوران دفاع مقدس افزود: مردم همیشه در صحنه با پیروی از رهبری‎های امام (ره) سختی‎ها را پشت سر گذاشته و امروز در عرصه تکنولوژی نظامی دستاوردها و توانمندی‎های بزرگی نصیب ملت ایران اسلامی شده است.

وی عرصه فرهنگی در جنگ نرم دشمنان را یک تهدید برشمرد و خواستار مقابله با این توطئه دشمن شد.

استاندار سمنان خطاب به بسیجیان حاضر در جلسه گفت: امروز در دستگاه‎های اجرایی میز سنگر، قلم و کاغذ اسلحه و نوشتارهای شما گلوله‎هایی است که به طرف دشمن می‎رود.

وکیلی همچنین از بسیجیان دستگاه‎های اجرایی که در ادارات مختلف از قبیل صنایع، معادن، کشاورزی، بانک‎ها، امور مالیاتی، امور آب، کمیته امداد، بهداشت و درمان فعالیت می‎کنند خواست در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم و تولید بیشتر و ارائه راهکار تلاش کنند.

وی گفت: انتظارمان از مدیران و کارکنان این است بسیجی باشند و بسیجی‎گونه فکر کنند و مشکلات مردم را بررسی و برطرف کنند و هر فرد بسیجی در هر اداره‎ای مشغول فعالیت است در راه رفع مشکلات و توسعه اقتصادی تلاش کند.

وکیلی همچنین خواستار وظیفه‎شناسی بیشتر به عنوان یک اصل برای بسیجیان شد و افزود: قوانین و مقررات برای رفع مشکلات ایجاد شده باید از قوانین در رفع مسائل کمک گرفت نه اینکه قوانین گره به مشکلات بیفزاید.

وی گفت: اگر استان سمنان یک استان دانشگاهی است باید در عرصه فرهنگی از دانشجویان مواظبت کرد و بسیجی امروز وظیفه‎ای مهم در امر به معروف و نهی از منکر و استفاده بهینه از انرژی و صرفه‎جویی دارد.

استاندار سمنان همچنین به امید و تدبیری که گفتمان دولت خدمت‎گزار است، اشاره کرد و افزود: با امید می‎توان مشکلات را پشت سر گذاشت و برخورد امیدبخش با مردم و روی خوش نشان ‎دادن به آنان و امیدوار کردن جامعه و تلاش برای رفع مشکل ارباب رجوع می‎تواند جامعه را از گذشته امیدوارتر کند.

وکیلی همچنین گفت: در بخش صنعت، اگر نگذاریم یک واحد صنعتی تعطیل شود، نشان دهنده روحیه بسیجی است که با امید بیشتر در عرصه تولید و صنعت گام بر می‎دارند و امروز هم اگر تیم مذاکره‎کننده با قدرت از موانع ایران اسلامی دفاع می‎کند ناشی از قدرت و اعتماد مردم است.

استاندار سمنان گفت: انتخابات ریاست جمهوری که با حضور و نشاط مردم برگزار شد، استراتژی دشمن را نسبت به نظام تغییر داد.

همچنین در ادامه این جلسه، سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه استان سمنان گوشه‎هایی از توانمندی‎های نیروهای نظامی و دستاوردهای سپاه در عرصه تکنولوژی نظامی را بیان کرد و در پایان از تعدادی از مدیران بسیجی و فرماندهان بسیج ادارات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول