اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 37

مومنی: بسیج نماد غیرت و نوآوری است/ 5 آذر روز ملی و تاریخی گرگان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه‎های مختلف علمی و دانشگاهی فعال است، گفت: بسیج همواره نماد غیرت، همت، دلاوری، خلاقیت و نوآوری است.

مومنی: بسیج نماد غیرت و نوآوری است/ 5 آذر روز ملی و تاریخی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین مومنی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و شهدای پنج‎آذر گرگان که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار داشت: در چنین روزی دو رویداد بزرگ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل همچنین سالروز واقعه تاریخی پنج آذر در گرگان رقم خورد.

وی برگزاری مراسم هفته بسیج و بزرگداشت شهدای پنج‎ آذر گرگان را به منظور تکریم ایثارگری‎های بزرگ‌مردان عرصه دفاع مقدس و مبارزات سال 1357 برشمرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان با بیان اینکه بسیج در عرصه‎های علمی و دانشگاهی فعال است، تصریح کرد: بسیاری از دستاوردهای علمی که کشور در منطقه و دنیا به دست آورده به همت دانشجویان و اساتید بسیجی است.

مومنی افزود: کشور ما از نظر تولید علم، فناوری و در بسیاری از حوزه‎ها در منطقه و دنیا سرآمد است و این مهم در سایه رشادت، غیرت و توان جامعه دانشگاهی بسیجی به دست آمده است.

وی با اشاره به واقعه پنج آذر گرگان گفت: مردم گرگان و منطقه در روز پنج آذر به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و علیه رژیم فاسد پهلوی به مبارزه پرداختند که در این واقعه مردم گرگان 14 شهید را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان از واقعه پنج آذر به عنوان یک روز ملی و تاریخی یاد کرد و اظهار داشت: این حادثه باعث تهییج مردم در مبارزات علیه رژیم طاغوت شد.

مومنی با بیان اینکه نسل‎های مختلف انقلاب اسلامی باید قدردان تلاش‎ها و رشادت‎های شهدا و یادگاران انقلاب اسلامی باشند، یادآور شد: بزرگمردان خدا در هشت سال دفاع مقدس و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با جان و دل از نظام اسلامی دفاع کردند تا ما امروز در سنگر علم به جامعه خدمت کنیم.

انتهای پیام/83001/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول