اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‎های خراسان جنوبی:

خدمت‌رسانی به زندانیان از اولویت‌های زندانبانی اسلامی است

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: یکی از اولویت‌های زندانبانی اسلامی، خدمت‌رسانی به زندانیان و خانواده‌های آنان است که علاوه بر اجر و پاداش معنوی، وظیفه‌مندی ما در قبال آنان را تداعی می‌کند.

خدمت‌رسانی به زندانیان از اولویت‌های زندانبانی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‎های خراسان جنوبی، محمد علی اربابی با اشاره به این که خدمات مختلفی در زندان‌ها به زندانیان ارائه می‌شود، اظهارداشت: برخورداری زندانیان از سرانه بهداشت، تغذیه، خدمات مددکاری، خدمات یاورانه از قبیل مشاوره و ملاقات از جمله اموری است که همواره باید مورد توجه دست‌اندرکاران زندان‌ها باشد و نباید لحظه‌ای از این خدمت‌رسانی غفلت کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌های زندانیان نیز همواره مورد توجه سازمان زندان‌ها بوده و با توجه به رسالت انجمن‌های حمایت از زندانیان، ستاد دیه و مرکز مراقبت‌های بعد از خروج، زمینه ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان فراهم می‌شود.

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی افزود: در آموزه‌های اسلامی ما، تاکید فراوانی بر کمک به هم‌نوع شده است و توجه و تلاش همکاران شاغل در بخش‌های مختلف و ارائه خدمات به زندانیان و خانواده‌های آنان را بیش از پیش خواستار شد.

کشف 120گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در بازرسی از یک زندانی در هنگام ورود به زندان

محمد حمامی‌شهری اظهار داشت: مواد مخدر تاکنون خانواده‌های بسیار زیادی را قربانی کرده است و در راه مبارزه با این ماده خانمان‌سوز نیز تعداد زیادی شهید و جان خود را نثار کرده‌اند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف از مبارزه با مواد مخدر پاک کردن جامعه از این ماده خانمان‎سوز  و داشتن جامعه‌ای سالم است.

مدیر زندان مرکزی بیرجند افزود: اعتیاد به مواد مخدر نشاط و سر زندگی را از انسان‌ها می‌گیرد و به جای آن رخوت و بی‌حالی و در نهایت سبب مرگ انسان می‎شود.

حمامی‌شهری تصریح کرد: هدف استکبار جهانی هم این است تا روحیه نشاط را از جوانان ما بگیرد و سستی را جایگزین آن کند.

وی اذعان داشت: بعضی به دلیل طمع‌ورزی‌های زیاد و نفع بردن خود در این راه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و حتی در هنگامی که محکوم و در زندان هستند هم دست از این جرم بر نمی‌دارند و به صورت‌های مختلف سعی در ورود مواد مخدر به زندان دارند.

مدیر زندان مرکزی بیرجند گفت: ما در زندان چندین ایستگاه بازرسی تعبیه کردیم که همه افرادی را که قصد ورود به زندان دارند مورد بازرسی قرار می‌گیرند که یک نفر از ماموران ما موفق شد در این بازرسی‌ها مقدار 120گرم مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی را کشف کند.

106 نفر از زندانیان زندان فردوس به مرخصی اعزام شدند

رئیس زندان فردوس با اشاره به ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: زمینه حضور زندانیان در مراسم عزاداری برای بهره‌مندی زندانیان از آموزه‌های دینی و معارف اسلامی در این ایام فراهم شد.

سید محمدرضا موسوی‌ثانی ادامه داد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تعداد 106 نفر از زندانیان که دارای وثیقه بوده و در عرصه‌های مختلف اعم از بند کارگری و مجتمع کشاورزی مشغول به کار بودند به مرخصی ایام محرم رفتند.

وی افزود: همچنین با همکاری و مساعدت مراجع قضایی، زمینه حضور تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد از جمله  مهریه، دیه که واجد شرایط مرخصی بودند، در مراسم عزاداری فراهم شد.

انتهای پیام/69025/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول