اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مدیر جدید زندان مرکزی بیرجند منصوب شد

صبح امروز طی مراسمی محمد‎رضا حمامی شهری به عنوان مدیر جدید زندان مرکزی بیرجند منصوب شد.

مدیر جدید زندان مرکزی بیرجند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز در جلسه‌ای که در محل زندان مرکزی بیرجند برگزار شد، محمدرضا حمامی شهری به عنوان مدیر جدید زندان مرکزی و علی هاشمی، مدیر سابق زندان مرکزی به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت انتصاب شدند.

مدیرکل زندان‎های خراسان جنوبی در جلسه تودیع و معارفه مدیر زندان مرکزی بیرجند اظهار داشت: اولویت در ارائه مسئولیت ‌در سازمان زندان‌های خراسان جنوبی با کسانی است که سال‌ها در این مجموعه کار کرده و سابقه خدمت در این مجموعه را دارند.

محمدعلی اربابی تصریح کرد: سازمان زندان‌ها چندین سال به عنوان سازمان برتر در راستای ترویج فرهنگ نماز معرفی شده است.

وی نداشتن چارت سازمانی منظم را به عنوان یک نقص در سازمان زندان‌ها عنوان کرد و گفت: در گذشته یک شرح وظایفی برای اداره زندان‌ها ارائه شده بود ولی برای انجام این وظایف‌ها و ماموریت‌ها ساختار مناسبی وجود نداشت.

مدیرکل زندان‎های خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا در سال گذشته چارت مناسبی به تصویب رسید و این نقص با ارائه یک چارت مناسب برطرف شد.

اربابی با بیان این‎که یکی از وظایف مهم اداره زندان‌ها اجرای حکم و حبس با رویکرد اصلاحی و تربیتی است، افزود: زندان‎ها با کارهای فرهنگی و کاهش آسیب در زندان مورد ارزیابی قرار می‎گیرند، از این رو نداشتن یک معاون ویژه یک نقطه ضعف محسوب می‌شد.

وی اضافه کرد: در این راستا انتصاب کسی به عنوان معاون سلامت و اصلاح و تربیت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل زندان‎های خراسان جنوبی اذعان داشت: کسی که معاون سلامت، اصلاح و تربیت است به عنوان شخص اول در اداره زندان‌ها محسوب می‌شود زیرا باید کار فرهنگی و سلامت زندانیان را اداره کند.

اربابی با بیان این‎که فلسفه وجودی اداره کل زندان‌ها حضور در زندان است، افزود: حضور در زندان و سرکشی از بندها و نظارت به حسن اجرای وظایف زندان‌ها از جمله وظایف این اداره است.

وی با اشاره به فوت یک نفر در زندان از ابتدای سال گفت: مرگ و میر در زندان یک خط قرمز است و حتی یک نفر نباید در زندان فوت کند زیرا در این صورت یک ذهنیت بد نسبت به اصل نظام بوجود می‌آید.

مدیرکل زندان‎های خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اداره زندان‌ها سالمترین کارکنان در بین سازمان‌های کشور را دارا است.

انتهای پیام/69019/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول