اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت

موافقت با مرخصی پایان حبس 100 زندانی در بیرجند

معاون زندان مرکزی شهرستان بیرجند گفت: به مناسبت دهه کرامت با عفو مشروط و مرخصی پایان حبس بیش از 100 نفر از زندانیان این شهرستان موافقت شد.

موافقت با مرخصی پایان حبس 100 زندانی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره کل زندان‎ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی، حسن علیپور اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی زندانیان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه به صورت فوق‎العاده به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، اضافه کرد: در این جلسه با عفو مشروط و مرخصی پایان حبس بیش از 100 نفر از زندانیان موافقت شد.

معاون زندان مرکزی بیرجند گفت: دهه کرامت برکاتی دارد که باید به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده کرد؛ بنابراین برنامه‎‏های این دهه در زندان مرکزی بیرجند بر محور تکریم تهیه شده است.

علیپور از برگزاری شب شعر رضوی در زندان بیرجند خبر داد و گفت: با دعوت از شاعران برجسته استان قرار است برنامه شب شعری با موضوع امام رضا (ع) در زندان برگزار شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، نهادینه کردن بیش از پیش تکریم و کرامت و همچنین آشنا کردن زندانیان با سیره و زندگی اهل بیت (ع) است تا زندانیان بیش از گذشته با سیره این بزرگواران آشنا شوند و بازگشتی سعادتمندانه بعد از آزادی به آغوش خانواده داشته باشند.

انتهای پیام/69008/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول