اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه گذشته صورت گرفت

اعطای یک‎میلیارد ریال کمک غیرنقدی به خانواده زندانیان بیرجند

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: طی پنج ماه گذشته یک میلیارد و 164 میلیون و 205 هزار ریال کمک غیرنقدی به خانواده زندانیان بیرجند اعطا شده است.

اعطای یک‎میلیارد ریال کمک غیرنقدی به خانواده زندانیان بیرجند

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در پنج ماه گذشته 170 پرونده برای کمک به خانواده زندانیان بیرجند تشکیل شده است. 

وی تصریح کرد: در راستای کمک به خانواده زندانیان، 385 خانواده از زندانیان بیرجند به مراکز حمایتی، درمانی و بهداشتی معرفی شده‌اند.

توزیع بیش از یک هزار سبد غذایی در بین خانواده زندانیان بیرجند

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این راستا به 344 مورد از استعلامات کمیته امداد امام خمینی پاسخ داده شده است.

اربابی از اعطای 85 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده زندانیان بیرجند در پنج ماه گذشته خبر داد و گفت: همچنین در مدت ذکر شده یک‌میلیارد و 164 میلیون و 205 هزار ریال کمک غیر نقدی به خانواده زندانیان بیرجند اعطا شده است.

وی اذعان داشت: در پنج ماه گذشته 165 مورد البسه و کفش و یک‌هزار و 780 سبد غذایی در بین خانواده زندانیان در بیرجند توزیع شده است.

اعطای بیش از 77 میلیون ریال به زندان مرکزی بیرجند

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان این‌که برای اشتغال خانواده زندانیان نیز اقداماتی انجام شده است، متذکر شد: در پنج ماه گذشته 15 مورد شغل برای همسر زندانیان بیرجند ایجاد شده است.

اربابی پرداخت 15 میلیون ریال کمک هزینه ترک اعتیاد برای خانواده زندانیان، پیگیری امور تحصیلی 9 نفر از فرزندان زندانیان و توزیع یک‌هزار و 750 مورد اقلام فرهنگی در بین خانواده زندانیان را از جمله اقدامات انجام شده برای خانواده زندانیان در بیرجند عنوان کرد.

وی با بیان این‌که در پنج ماه گذشته 77 میلیون و 240 هزار ریال به زندانیان بیرجند کمک شده است، خاطر نشان کرد: همچنین در پنج ماه گذشته 17 میلیون و 250 هزار ریال به کانون اصلاح و تربیت بیرجند کمک شده است.

انتهای پیام/69019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول