اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بیشترین پیروزی‌ها در دفاع مقدس مربوط به بسیجیان بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیشترین پیروزی‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی مربوط به بسیجیان بود.

بیشترین پیروزی‌ها در دفاع مقدس مربوط به بسیجیان بود

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، رضا حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید شهید بهشتی زنجان اظهار داشت: امام (ره) با شناختی که از توده‌های مردم داشت اقدام به تاسیس سازمان بسیج کرد.

وی با اشاره به اقدامات خودجوش مردم پیش از تاسیس این نهاد افزود: پس از تشکیل سپاه نخستین اقدام رهبر تشکیل این نهاد مردمی بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بسیج را برخاسته از درون مردم خواند و ادامه داد: این نیرو که هنوز هم حالت مردمی دارد، بیشترین پیروزی‌ها را در دفاع مقدس به خود اختصاص داده است.

این مسئول به مخالفت‌های داخلی مبنی بر تشکیل بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: امام (ره) با آگاهی کامل در مقابل این مخالفت‌ها بر تاسیس این سازمان پافشاری کردند.

حسینی از نقش‌آفرینی‌های بسیج در هشت سال دفاع مقدس یاد و اضافه کرد: در این جنگ همه بسیجیان از اقشار مختلف دست به دست هم دادند، تا یک وجب از خاک ایران را به دشمنان واگذار نکنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان ایران از ابتدا سعی داشتند مانع از رشد ایران شوند، تصریح کرد: پس از پایان جنگ نیز تاکید امام (ره) بر پویایی این نهاد بوده است.

وی بسیج را مختص افراد درون سازمان ندانست و تاکید کرد: از صدر اسلام هر کس اقدامی خالصانه برای رضای خدا انجام دهد بسیجی نامیده می‌شود.

این مسئول به تفاوت‌های جنگ نرم و سخت پرداخت و گفت: در جنگ نرم مخاطب دشمنان همه رده سنی است و باید در این مورد آگاهانه‌تر برخورد شود.

حسینی بسیج را محصور در چارچوب سازمان ندانست و افزود: 99 درصد مردم بسیج و پشتیبان ولایت هستند هر چند در چارچوب تشکل خاصی نباشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه بسیج باید همیشه آماده باشد، تاکید کرد: دشمنان همواره در انتظار فرصتی برای آسیب رساندن به کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه جنگ سخت خانمان‌سوز و دارای تبعات جانی برای دشمنان است، گفت: دشمنان امروز در پی نفوذ در خانواده‌ها از طریق جنگ نرم و آسیب رساندن به جامعه هستند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اگر با همکاری و همدلی در مسیر مبارزه در جنگ نرم قدم بگذاریم بی‌شک پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/73002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول