اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بیعت با ولایت و میثاق با شهیدان

اجتماع بزرگ بسیجیان تربت جام برگزار شد

همزمان با سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام (ره)، اجتماع بزرگ حماسی اقتدار بسیجیان با حضور قشرهای مختلف، علمای تشیع و تسنن و مسئولان اجرایی در تربت جام برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان تربت جام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، در اجتماع بزرگ «استکبار‌ستیزی، بیداری اسلامی‌ و بسیجی وحدتی» که صبح امروز در محل خیابان المهدی تربت جام برگزار شد، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: بسیجیان ثابت کردند که ملتی ایثارگر، فدایی اسلام و همیشه برای دفاع از آرمان‌های امام شهیدان و انقلاب در صحنه حاضر هستند.

امام جمعه اسبق تربت جام افزود: بسیجیان در دفاع مقدس به امر رهبر کبیر انقلاب به میدان جنگ آمدند و از ایثار جان خویش دریغ نکردند و در شهادت پیشی گرفتند.

وی اضافه کرد: امروز 11 میلیون رزمنده بسیجی فعال آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

حسینی تصریح کرد: تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان حضرت امام (ره) خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که فرهنگ و معیارهای انقلاب را پذیرفته و در صحنه حضور دارند همه بسیجی‌اند و امروز هر کسی به وظیفه انقلابی خود عمل کند بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام نیز گفت: در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی بسیجیان حضور خالصانه در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و شجره طیبه صالحین دارند.

محسن گوهری افزود: بسیج از متن مردم برخاسته و برای حفظ و حراست از آرمان‌های مقدس امام (ره)، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی مجاهدت می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی، استکبار جهانی را به زانو درآورده و بسیجیان با حضور فعال خود در صحنه‌های دفاعی و سازندگی به رفع مشکلات کشور کمک شایانی کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز بسیج مستضعفین به مدلی کارآمد و فراملی تبدیل شده و در تمام عرصه‌ها تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول