اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت پلدختر:

بسیج فریب لبخند دشمن را نمی‌خورد

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت پلدختر گفت: بسیج هوشیار است، زیرا می‌داند، دشمن قابل اعتماد نیست و پشت لبخند زدن آن توطئه‌ها پنهان است.

بسیج فریب لبخند دشمن را نمی‌خورد

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، محمد شریف نوریان صبح امروز با تبریک هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان پلدختر در ورزشگاه شهید سرمالیان اظهار داشت: جایگاه بسیج و بسیجی بودن آنقدر رفیع است که در کلام وحی و احادیث به آن اشاره شده است.

وی افزود: بسیج به معنی حضور در همه صحنه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب است و این نیروی توانا در دوران دفاع مقدس به این وظیفه با حضور پررنگ خود عمل کرد.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه پلدختر در ادامه با یادآوری شجاعت رزمندگان در جبهه و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:‌ بسیجیان در مقابل استکبار مانند شیران روز و زاهدان شب بودند.

وی گفت: بسیجیان با الهام گرفتن از عاشورا حسین (ع) مکتب ایثار و شهادت را در جنگ تحمیلی تفسیر کردند.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه پلدختر افزود: هر کجا که تفکر بسیجی حکم فرما و شهادت معنی داشته باشد، زیر بار ذلت و خواری نمی‌رود.

نوریان با اشاره به دوران بعد از جنگ حضور بسیج را در تمام عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و علمی درخشان دانست و اظهار داشت: بازسازی و ساخت بناهای آسیب دیده جنگ، جهلش علمی و دستیابی به دانش هسته‌ای در کشور از جمله تفکر و کار بسیجی در کشور عنوان کرد.

وی تحریم‌های دشمنان نظام را یک حرکت ناجوانمردانه دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصاد مهمترین سلاح مبارزه با استکبار است.

نوریان با توصیه مسئولان برای بالا بردن بصیرت  برای تشخیص فتنه‌ها اظهار داشت: ‌مسئولان کشور نباید با یک لبخند،  دشمن را برای لحظه‌ای فراموش کنند، زیرا آنها در هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

در پایان فرمانده بسیج ناحیه مقاومت پلدختر حفظ هوشیاری و تربیت نسل سوم انقلاب را برای عزت آینده کشور مهم برشمرد و خواستار توجه بیشتر در این زمین شد.

انتهای پیام/ 85009/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول